سرویس استریم GeForce Now حالا از گیم پس مایکروسافت پشتیبانی می‌کند


سرویس استریم GeForce Now حالا از گیم پس مایکروسافت پشتیبانی می‌کند

قرارداد ۱۰ ساله‌ی انویدیا و مایکروسافت، همگام‌سازی حساب کاربری Game Pass را به GeForce Now می‌آورد. براساس بیانیه‌ی رسمی انویدیا، تیم سبز درحال ارائه‌ی به‌روزرسانی جدیدی برای سرویس GeForce Now است که به اعضای آن اجازه می‌دهد حساب‌های کنسول...

قرارداد ۱۰ ساله‌ی انویدیا و مایکروسافت، همگام‌سازی حساب کاربری Game Pass را به GeForce Now می‌آورد.
براساس بیانیه‌ی رسمی انویدیا، تیم سبز درحال ارائه‌ی به‌روزرسانی جدیدی برای سرویس GeForce Now است که به اعضای آن اجازه می‌دهد حساب‌های کنسول ایکس باکس خود را با سرویس ابری این شرکت همگام‌سازی کنند. این کار به اعضای سرویس انویدیا این امکان را می‌دهد تا در کنار بازی‌های خریداری شده از مایکروسافت استور، به بازی‌های گیم‌پس مایکروسافت نیز دسترسی داشته باشند.
غول دنیای کارت گرافیک در اوایل سال جاری از همکاری با مایکروسافت برای ارائه‌ی بازی‌های ایکس باکس و PC در سرویس اختصاصی خود خبر داد. انویدیا همچنین قابلیت استریم بازی‌های اول شخص مایکروسافت مانند Deathloop و Grounded و همچنین بازی‌های غیراختصاصی مانند No Man's Sky و Mount Blade II را از طریق اشتراک PC Game Pass در ماه آگوست (مرداد و شهریور) آغاز کرد.
سرویس استریم GeForce Now حالا از گیم پس مایکروسافت پشتیبانی می‌کند
انویدیا امروز در اطلاعیه‌اش اعلام کرد: «اعضا اکنون می‌توانند حساب‌های کاربری کنسول بازی مایکروسافت را به GeForce Now متصل و بازی‌های خود را با کتابخانه‌ی این سرویس همگام‌سازی کنند. علاوه‌بر آن هر بازی پشتیبانی‌شده‌ای را که یک عضو به آن دسترسی داشته باشد از طریق PC Game Pass به سرویس GeForce Now اضافه خواهد کرد.»
همگام‌سازی حساب‌ کاربری ایکس‌ باکس با GeForce Now بخشی از قرارداد ۱۰ ساله بین مایکروسافت و انویدیا است. این قرارداد به انویدیا اجازه می‌‌دهد تا به بازی‌های ایکس باکس و PC از جمله بازی‌های اکتیویژن بلیزارد دسترسی داشته باشد.

منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


متن تبریک تولد نوزاد | گلچین زیباترین متن تبریک تولد نوزاد پسر و دختر