جلسات کاری مایکروسافت تیمز سه‌بعدی می‌شود


غول فناوری همچنین یک اپلیکیشن سازمانی جدید با نام Loop برای بهبود همکاری و بهره‌وری معرفی کرده است. مایکروسافت قصد دارد در ژانویه سال 2024، پلتفرم واقعیت ترکیبی Microsoft Mesh خود را به تیمز (Teams) اضافه کند تا به کاربران آن اجازه دهد بدون...

غول فناوری همچنین یک اپلیکیشن سازمانی جدید با نام Loop برای بهبود همکاری و بهره‌وری معرفی کرده است.
مایکروسافت قصد دارد در ژانویه سال 2024، پلتفرم واقعیت ترکیبی Microsoft Mesh خود را به تیمز (Teams) اضافه کند تا به کاربران آن اجازه دهد بدون نیاز به هدست واقعیت VR در یک فضای مجازی به‌صورت سه‌بعدی با یکدیگر ملاقات کنند. مایکروسافت همچنین از یک اپلیکیشن سازمانی جدید با نام Loop برای بهبود همکاری و بهره‌وری رونمایی کرده است.
طبق این تغییر جدید، Microsoft Mesh همچنان به‌عنوان یک پلتفرم جداگانه به کار خود ادامه خواهد داد اما به Teams نیز خواهد آمد. در طول چند ماه گذشته، مایکروسافت تلاش کرده تا Mesh را به پلتفرمی برای جلسات و رویدادهای سه‌بعدی تیمز تبدیل کند و با وجود این تغییر، تیمز بیشتر شبیه به نسخه شرکتی AltspaceVR است.
جلسات کاری مایکروسافت تیمز سه‌بعدی می‌شود
هرچند مایکروسافت در این بازار رقبای بسیار زیادی دارد و Jugo ،Frame و البته متا شرکت‌های دیگر را به آزمایش جلسات سه بعدی تشویق می‌کنند، اما غول سازنده ویندوز مزیت بیش از 320 میلیون کاربر ماهانه برای تیمز را دارد.
جلسات کاری مایکروسافت تیمز سه‌بعدی می‌شود
نکته قابل‌توجه دیگر اینکه برای این تجربه Teams نیازی به هدست واقعیت مجازی نخواهید داشت، اما کاملاً مشخص است که با استفاده از آن‌ها تجربه بسیار فراگیرتری خواهید داشت. «نیکول هرسکوویتز»، معاون بخش بازاریابی مایکروسافت تیمز می‌گوید:
«ما کارهای زیادی انجام داده‌ایم تا جلسات ترکیبی را برای کاربران خود فراگیرتر و سازنده‌تر کنیم، اما همچنین می‌خواهیم یک قدم به جلوتر برویم تا کارمندان بتوانند بدون توجه به جایی که کار می‌کنند احساس ارتباط داشته باشند، زیرا می‌دانیم که جمع‌شدن در یک فضای فیزیکی همیشه امکان‌پذیر نیست.»
اپلیکیشن همکاری و بهره‌وری جدید مایکروسافت
جلسات کاری مایکروسافت تیمز سه‌بعدی می‌شود
علاوه بر این، مایکروسافت همچنین به‌طور رسمی از برنامه همکاری و بهره‌وری شبیه به Notion خود با نام Loop نیز رونمایی کرده است. Loop به کاربران خود اجازه می‌دهد تا از صفحات و فضاهای کاری انعطاف‌پذیر و مشترکی استفاده کنید و به‌طورکلی همکاری را ساده‌تر می‌کند.
به‌طور کلی Loop تغییر قابل‌توجهی نسبت به Notion ندارد اما با توجه به اینکه توسط مایکروسافت ساخته شده است، می‌تواند در سایر نرم‌افزارهای این شرکت نیز از آن استفاده کرد. به‌عنوان مثال می‌توانید بخش‌هایی از صفحات Loop را در تیمز و Outlook با دیگران به اشتراک بگذارید. Copilot نیز در دسترس این برنامه قرار دارد و می‌تواند کارهایی مانند پیش‌نویسی متن و خلاصه‌کردن صفحات را انجام دهد.

منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


رئیس جمهور: توسعه فیبر نوری در اولویت کاری دولت است