فروش پلی استیشن پورتال در میان استقبال چشمگیر کاربران شروع شد


فروش پلی استیشن پورتال در میان استقبال چشمگیر کاربران شروع شد

پلی استیشن پورتال از همین ابتدا با استقبال خیره‌کننده‌ی طرفداران سونی مواجه شده است. پلی استیشن پورتال هم‌اکنون برای خرید دردسترس است، البته به‌صورت محدود. سونی در ماه می سال ۲۰۲۳ (اردیبهشت و خرداد ۱۴۰۲) از پلی استیشن پورتال به‌عنوان...

پلی استیشن پورتال از همین ابتدا با استقبال خیره‌کننده‌ی طرفداران سونی مواجه شده است.
فروش پلی استیشن پورتال در میان استقبال چشمگیر کاربران شروع شد
پلی استیشن پورتال هم‌اکنون برای خرید دردسترس است، البته به‌صورت محدود. سونی در ماه می سال ۲۰۲۳ (اردیبهشت و خرداد ۱۴۰۲) از پلی استیشن پورتال به‌عنوان وسیله‌ی جانبی کنسول بازی پلی استیشن ۵ رونمایی و جزئیات زمان عرضه‌ی آن را اواخر اکتبر ( آبان و آذر) اعلام کرد و در نهایت ۱۵ نوامبر (۲۴ آبان) به‌عنوان تاریخ عرضه‌ تعیین شد.
براساس اطلاعات رسمی ظرفیت پیش‌خریدها برای این دستگاه به‌سرعت به‌اتمام رسید و به‌نظر می‌رسد حالا پیدا کردن یک پلی استیشن پورتال در بازار، کار دشواری باشد.
بدتر از همه اینکه سودجویان از وضعیت فروش این محصول با قیمت‌های گزاف سود می‌برند، بنابر این اگر مشتریان علاقه‌مند بخواهند پلی استیشن پورتال را با قیمت رسمی ۱۹۹٫۹۹ دلار تهیه کنند، باید مدتی منتظر بمانند. با افزایش عرضه‌ی پلی استیشن پورتال در کشورهای بیشتر، انتظار می‌رود این وضعیت حل شود.
پلی استیشن پورتال برای استریم بازی‌ها از کنسول PS5 با استفاده از اتصال وای‌فای طراحی شده است. این گجت دارای صفحه‌نمایش ۸ اینچی LCD است که بین دو دسته دوال سنس قرار گرفته. این کنترلر از ویژگی‌هایی مانند تریگرهای تطبیقی و بازخورد لمسی مشابه دسته بازی در کنسول بازی سونی پلی استیشن ۵ برخوردار است.
پلی استیشن پورتال از فناوری جدید پلی استیشن لینک سونی برای استریم بازی‌های PS5 استفاده می‌کند؛ سونی با فناوری مورد بحث مدعی تأخیر کمتر و صدای بدون وقفه است. از آنجایی که صدای بدون وقفه ویژگی مهمی از این دستگاه است، پلی استیشن لینک اجازه‌ی استفاده از هدفون های بلوتوثی را نمی‌دهد، بنابراین بازیکنان باید از جک ۳٫۵ میلی‌متری تعبیه شده در هدفون بهره ببرند.
سونی هدفون‌های Pulse Elite و Pulse Eye را نیز عرضه خواهد کرد. تاریخ عرضه‌ی این هدفون‌ها به ترتیب برای ۶ دسامبر‌ (۱۵ آذر ۱۴۰۲) و ۲۱ فوریه ۲۰۲۴ (۵ اسفند ۱۴۰۲) تعیین شده است. Pulse Elite و Pulse Explore نیز با پلی استیشن ۵ کار خواهند کرد، هرچند که این کار نیازمند خرید جداگانه‌ی آداپتور ۲۵ دلاری پلی استیشن لینک خواهد بود.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فناوری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


زشتی 9 ملکه زیبایی جهان بدون آرایش ! + عکس های قبل و بعد از مسابقه