بحران بشریت حل شد: هوش مصنوعی اتاق شما را مرتب می‌کند


گاهی اوقات زمانی که از خانه در حال دورکاری هستید، زمان برای تمیز کردن فضای اتاق پیش از برگزاری جلسات کاری آنلاین ندارید و اکنون کارمندان مایکروسافت بیشترین و بهترین تلاش خود را می‌کنند تا آبروی شما از نظر تمیزی محیط حفظ شود. به گزارش ایسنا و...

گاهی اوقات زمانی که از خانه در حال دورکاری هستید، زمان برای تمیز کردن فضای اتاق پیش از برگزاری جلسات کاری آنلاین ندارید و اکنون کارمندان مایکروسافت بیشترین و بهترین تلاش خود را می‌کنند تا آبروی شما از نظر تمیزی محیط حفظ شود.
به گزارش ایسنا و به نقل از سی‌ان‌ان، این شرکت فناوری از یک قابلیت جدید موسوم به «اتاقت را تزئین کن» (decorate your room) برای گروه‌های مایکروسافت در کنفرانس ایگنایت ۲۰۲۳ این هفته رونمایی کرده است که سال آینده عرضه می‌شود.
این قابلیت از هوش مصنوعی برای تولید «جدیدترین جلوه‌های تولیدی پس‌زمینه»(latest generative background effects) استفاده می‌کند و به کاربر این امکان را می‌دهد تا فضای واقعی اتاق را دکور کرده و بهبود بخشد. برای مثال بهم ریختگی‌ها را مرتب کند یا روی دیوارها گیاه نصب کند.
این قابلیت را حتی می‌توان به گونه‌ای گسترش داد که مناسبتی باشد یا به پس زمینه نورهای رنگی اضافه شود تا پر زرق و برق‌تر شود. یا حتی می‌توان به پس زمینه درخت کریسمس اضافه کرد. مایکروسافت از برخی از امکانات آن در یک فیلم تبلیغاتی رونمایی کرده است.
بحران بشریت حل شد: هوش مصنوعی اتاق شما را مرتب می‌کند
این ابزار تنها یکی از بسیار قابلیت‌های جدید پریمیوم و کمکی مایکروسافت ۳۶۵ است که شامل ایزوله کردن صدا و تشخیص بهبودیافته‌ صدای گوینده می‌شود.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فناوری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود آهنگ خداحافظی معلم با دانش آموزان