رویترز: فروش شبکه Wind Tre توسط Iliad و Fastweb به تعویق افتاد


ICTna.ir - شرکت Wind Tre به دلیل قراردادهای اشتراک شبکه موجود با رقبای Iliad و Fastweb، چند مشکل در نهایی کردن فروش زیرساخت خود دارد. به گزارش گروه اخبار خارجی آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا) رویترز به نقل از منابع ناشناس...

رویترز: فروش شبکه Wind Tre توسط Iliad و Fastweb به تعویق افتاد
ICTna.ir - شرکت Wind Tre به دلیل قراردادهای اشتراک شبکه موجود با رقبای Iliad و Fastweb، چند مشکل در نهایی کردن فروش زیرساخت خود دارد.
به گزارش گروه اخبار خارجی آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا) رویترز به نقل از منابع ناشناس گزارش داد که مذاکرات شرکت مخابراتی ایتالیا با Iliad درباره آینده اشتراک شبکه 5G آنها پیچیده شده است و مشکل مشابهی با Fastweb دارد، اگرچه مذاکرات به سمت یک نتیجه مثبت پیش می رود.
به گفته منابع، این مذاکرات دلیل اقدام هفته گذشته شرکت Wind Tre، CK Hutchison برای به عقب انداختن تاریخ توقف طولانی برای رسیدن به شرایط لازم برای قطعی شدن معامله سه ماهه تا 12 فوریه سال آینده است.
آن بیانیه صادر شده توسط سی‌کی هاچیسون در آن زمان خبر مهمی نبود. اما زمانی که Wind Tre به طور رسمی اعلام کرد که اکثریت 60 درصد سهام یک شرکت عمده فروشی شبکه های ثابت و تلفن همراه جدید را به ارزش 3.4 میلیارد یورو به شرکت سهام خصوصی EQT در اواسط ماه مه خواهد فروخت، گفت که انتظار دارد این معامله در مدت 6 تا 9 ماه قطعیت یابد. ضرب الاجل جدید از Hutch حالا دیگر تاخیر بزرگی بود.
شراکت Wind Tre با Iliad نسبتاً جدید است، این زوج در ژانویه قراردادی را امضا کردند. این قرارداد شامل ایجاد یک سرمایه گذاری عمده فروشی جدید 50-50 هست برای ایجاد یک بازیکن عمده فروشی با Iliad و Wind Tre به عنوان مشتریان خرده‌فروشی خود، با اختیار گسترش شبکه‌های 5G در مناطق صعب العبور بود.
Fastweb و Wind Tre همچنین یک توافق اشتراک گذاری شبکه 5G را دارا هستند. این یک توافق طولانی‌تر است، که در سال 2019 امضا شده است، و بنابراین احتمالاً کار کردن با آن آسان‌تر است. با این وجود، واضح است که همه چیز آنطور که Wind Tre امیدوار بود به آرامی پیش نمی رود.

منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


اشکان دژاگه به لیگ جرارد پیکه پیوست/ کاپیتان ایران در جمع پادشاهان فوتبال