مدل 4G گلکسی A15 با شارژ 25 وات در راه است


مدل 4G گلکسی A15 با شارژ 25 وات در راه است

گلکسی A15 4G سامسونگ به تازگی در دیتابیس FCC ظاهر شده است و حالا جزئیات بیشتری درباره‌ی این گوشی می‌دانیم. به گزارش مای‌اسمارت‌پرایس، گوشی هوشمند مقرون‌به‌صرفه‌ی سامسونگ گلکسی A15 به روال سال گذشته در دو مدل 4G و 5G عرضه خواهد شد. مدل 4G...

گلکسی A15 4G سامسونگ به تازگی در دیتابیس FCC ظاهر شده است و حالا جزئیات بیشتری درباره‌ی این گوشی می‌دانیم.
مدل 4G گلکسی A15 با شارژ 25 وات در راه است
به گزارش مای‌اسمارت‌پرایس، گوشی هوشمند مقرون‌به‌صرفه‌ی سامسونگ گلکسی A15 به روال سال گذشته در دو مدل 4G و 5G عرضه خواهد شد. مدل 4G گلکسی A15 پیش از عرضه گواهی FCC را دریافت کرده است.
گلکسی A15 4G با شماره‌مدل SM-A155M وارد دیتابیس FCC شده است. جزئیات منتشرشده تأیید می‌کند که نسخه‌ی جدید گلکسی A15 از شارژ سریع ۲۵ واتی، دو سیم‌کارت، اسلات کارت حافظه Micro SD و فناوری NFC پشتیبانی می‌کند.
براساس گزارشات قبلی، گلکسی A15 4G از پردازنده هلیو G99 مدیاتک قدرت می‌گیرد، دارای ۴ گیگابایت رم است و بر پایه‌ی اندروید ۱۴ اجرا می‌شود. با نگاهی به مشخصات نسل قبلی این گوشی یعنی گلکسی A14 4G می‌توان گفت که باید چه انتظاری از گلکسی A15 داشته باشیم.
گلکسی A14 4G دارای صفحه‌نمایش ۶٫۶ اینچی IPS LCD با وضوح فول اچ دی و نرخ نوسازی ۶۰ هرتز است. این دستگاه از تراشه‌ی هلیو G85 مدیاتک پشتیبانی می‌کند. گوشی جدید سامسونگ همچنین به دوربین سه‌گانه در پنل پشتی (با ماژول اصلی ۵۰ مگاپیکسلی) و دوربین ۱۳ مگاپیکسلی در بالای نمایشگر مجهز است. ظرفیت باتری ۵۰۰۰ میلی‌آمپرساعت است و از شارژ سریع ۱۵ واتی پشتیبانی می‌کند.
ماه گذشته همچنین فاش شد که مدل‌های 4G و 5G گلکسی A15 در اروپا عرضه خواهند شد. جزئیات مربوط‌به پردازنده‌ گلکسی A15 5G نیز اخیراً در گزارشی منتشر شده است که اطلاعات بیشتری از این گوشی سامسونگ را در اختیار کاربران قرار می‌دهد.


بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


نقش تلفن همراه در ناباروری مردان