وان پلاس اوپن به‌لطف آپدیت جدید عکس‌های بهتری می‌گیرد


وان پلاس اوپن به‌لطف آپدیت جدید عکس‌های بهتری می‌گیرد

به‌روزرسانی جدید وان پلاس اوپن، دقت رنگ عکس‌ها و عملکرد دوربین تله‌فوتو را در سطوح زوم بالاتر بهبود می‌بخشد. OnePlus Open با وجود تاشو بودن، دوربین فوق‌العاده‌ای دارد و از نظر ظاهری، وام‌دار مدل‌هایی مانند گلکسی زد فولد ۵ و پیکسل فولد گوگل است...

به‌روزرسانی جدید وان پلاس اوپن، دقت رنگ عکس‌ها و عملکرد دوربین تله‌فوتو را در سطوح زوم بالاتر بهبود می‌بخشد.
OnePlus Open با وجود تاشو بودن، دوربین فوق‌العاده‌ای دارد و از نظر ظاهری، وام‌دار مدل‌هایی مانند گلکسی زد فولد ۵ و پیکسل فولد گوگل است ولی از نظر ویژگی‌ها و قیمتِ بهتر در جایگاهی بالاتر از هر دو گوشی قرار می‌گیرد.
وان پلاس اوپن به‌روزرسانی جدیدی را با کد ۱۳٫۲٫۰٫۱۱۶ دریافت کرده است که حجمی معادل ۳۰۰ مگابایت دارد؛ برخلاف نسخه قبلی، این به‌روزرسانی برای بیشترِ مدل‌ها عرضه می‌شود و کماکان مبتنی بر اندروید ۱۳ است.
وان پلاس اوپن به‌لطف آپدیت جدید عکس‌های بهتری می‌گیرد
جزئیات به‌روزرسانی جدید Oxygen OS
بر اساس گزارش Android Authority، علاوه بر پیشرفت‌های سیستمی، برجسته‌ترین ویژگی این به‌روزرسانی، بهبود دوربین‌ است. طبق ادعای وان پلاس، عکس‌ها در حالت Photo و Pro دارای دقت رنگ بهتر و تُن‌های بهبودیافته هستند. دوربین تله‌فوتو نیز با نسبت‌های زوم بالاترش اکنون عملکرد بهتری نشان می‌دهد.
جالب است که این به‌روزرسانی هم‌چنین شامل پشتیبانی از سیم کارت الکترونیکی می‌شود. وان پلاس اوپن در ابتدا با پشتیبانی از eSIM در مناطقی مانند ایالات متحده آمریکا عرضه شد ولی این ویژگی در مناطق دیگری مانند هند وجود نداشت.
چون دستگاه وان پلاس اوپن فاقد EID (سندِ هویتی تعبیه‌شده) است، قابلیت استفاده از eSIM وجود ندارد. به همین دلیل، تنظیمات مربوطه را که در بخش تنظیمات > شبکه تلفن همراه > eSIM است، به کاربر نشان نمی‌دهد؛ اگرچه این مورد در نسخه‌های ایالات متحده کار می‌کند.
اکنون با انتشار این به‌روزرسانی، می‌توان تأیید کرد که تنظیمات سیم‌کارت الکترونیکی برای OnePlus Open هند نیز موجود است و می‌توان از دو سیم‌کارت فیزیکی یا eSIM برای عملکرد هم‌زمان استفاده کرد.

منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


چرا آنجلینا جولی این‌بار موی خودش را قیچی نکرد؟ + تصاویر