تپسی تغییر سهام‌دار عمده خود را تکذیب کرد


تپسی تغییر سهام‌دار عمده خود را تکذیب کرد

عصر دیروز اخباری مبنی بر خریداری‌شدن صددرصد سهام تپسی توسط گروه گلرنگ در برخی رسانه‌ها منتشر شد. تپسی با انتشار اطلاعیه‌ای در کدال، خبر تغییر سهام‌دار عمده خود را تکذیب کرد. روز گذشته ادعایی در فضای مجازی مطرح شد مبنی بر اینکه گروه گلرنگ 70...

عصر دیروز اخباری مبنی بر خریداری‌شدن صددرصد سهام تپسی توسط گروه گلرنگ در برخی رسانه‌ها منتشر شد.
تپسی با انتشار اطلاعیه‌ای در کدال، خبر تغییر سهام‌دار عمده خود را تکذیب کرد. روز گذشته ادعایی در فضای مجازی مطرح شد مبنی بر اینکه گروه گلرنگ 70 درصد سهام شرکت تپسی را خریده است.
شرکت‌هایی که سهامشان در بورس معامله می‌شود، به استناد ماده 2 مکرر 3 دستورالعمل اجرایی افشای اطلاعات، موظف هستند تا درباره اخبار مهم و شایعات مطرح‌شده شفاف‌سازی کنند. تپسی نیز در همین راستا با انتشار اطلاعیه‌ای در کدال اعلام کرد که اخبار منتشرشده درخصوص نقل‌و‌انتقال سهام عمده این شرکت و تغییر سهامدار عمده آن صحت ندارد.
تپسی تغییر سهام‌دار عمده خود را تکذیب کرد
این شرکت تأکید کرد منطبق بر دستورالعمل اجرایی نحوه انجام معاملات اوراق بهادار در فرابورس، هرگونه تغییر سهامدار عمده بدون طی فرایندها و روندهای قانونی در سامانه معاملات عمده فرابورس ممکن و میسر نیست: «بدیهی است در صورت وقوع هرگونه رویداد بااهمیت، مراتب مطابق مفاد ماده 13 دستورالعمل اجرایی افشای اطلاعات شرکت‌های ثبت‌شده نزد سازمان افشا می‌شود.»
براساس آخرین گزارشی که از تپسی روی کدال منتشر شده است، گروه شرکت‌های خورشید سان و سرمایه‌گذاری راستین ارزش‌سپهر جزو سهام‌داران حقوقی اصلی این تاکسی اینترنتی هستند.
تپسی تغییر سهام‌دار عمده خود را تکذیب کرد
روز گذشته خبری مبنی بر فروش 70 درصد سهام تپسی به گلرنگ در فضای مجازی منتشر شد؛ خبری که البته ساعاتی بعد تکذیب شد و تپسی نیز امروز اطلاعیه‌ای پیرامون آن در کدال منتشر کرد.
تپسی طی 7 ماه گذشته سال جاری موفق به کسب درآمد 554 میلیارد تومانی شده است. درآمد شناسایی‌شده این تاکسی اینترنتی در ماه مهر نزدیک به 87 میلیارد تومان روی کدال گزارش شده است. تپسی در سال 1401 به درآمد 625 میلیارد تومانی دست یافت و اکنون توانسته است بخش اعظمی از آن را تا مهرماه سال 1402 محقق کند.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فناوری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


ببینید | حمله نظامیان اسرائیلی به دانش‌آموزان