موبایلی که در رده‌بندی DxOMark اول شد/ عکس


موبایلی که در رده‌بندی DxOMark اول شد/ عکس

دیجیاتو نوشت: دوربین این گوشی با کسب امتیاز ۱۵۷، بالاتر از پرچمدارهایی مثل آیفون ۱۵ پرو مکس و پیکسل ۸ پرو قرار گرفت.

هواوی، شرکت محبوب چینی گوشی‌های هوشمند، با وجود تحریم‌های آمریکا درحال بازگشت قدرتمند به بازار است. اگرچه هواوی به‌دلیل محدودیت در استفاده از تراشه‌ها با مشکلاتی در عملکرد روبه‌رو بوده، اما همچنان در کیفیت دوربین برتر بوده است. هواوی میت ۶۰ پرو پلاس اخیراً پس از هواوی P۶۰ پرو، جایگاه برتر را در رتبه‌بندی DxOMark به‌دست آورده که عملکرد قوی در میان گوشی‌های هوشمند پرچمدار را نشان می‌دهد.

براساس این گزارش، هواوی میت ۶۰ پرو پلاس در صدر جدول در کنار رقبایی مانند آیفون ۱۵ پرو مکس، گوگل پیکسل ۸ پرو و اوپو فایند X۶ پرو قرار گرفته است. این گوشی در بررسی دوربین DxOMark امتیاز ۱۵۷ را به‌دست آورده و یک امتیاز از هواوی P۶۰ Pro بالاتر است. از نظر دسته‌بندی بخش‌های مختلف دوربین، در بخش‌های بوکه و عکاسی، این گوشی بالاترین امتیاز را به خود اختصاص داده است. در این بخش‌ها عملکرد دوربین اصلی برای ثبت تصاویر در محیط‌های مختلف با نور متفاوت بررسی می‌شود. بااین‌حال، این گوشی در بخش فیلم‌برداری ایرادهایی جزئی دارد.

دوربین هواوی میت ۶۰ پرو پلاس در صدر

موبایلی که در رده‌بندی DxOMark اول شد/ عکس

هواوی میت ۶۰ پرو پلاس در بررسی دوربین DxOMark امتیاز بالایی کسب کرده است که آن را برای ثبت انواع عکس‌ها و ویدیوها در نورهای مختلف به گزینه‌ای عالی تبدیل می‌کند. به‌ویژه قابلیت این گوشی برای ثبت خروجی فوق‌العاده هنگام عکس‌برداری از دیگر افراد، قابل‌توجه است؛ دوربین این گوشی در ثبت دقیق لحظات و رندر پرجزئیات رنگ پوست، حتی در شرایط نامناسب، بسیار خوب عمل می‌کند.

دیافراگم متغیر دوربین این گوشی به‌صورت خودکار با تعداد افراد حاضر در صحنه تنظیم می‌شود و فوکوس را روی همه سوژه‌ها حفظ می‌کند. دوربین اولترا واید در ثبت صحنه‌های عریض و درعین‌حال حفظ سطح بالایی از جزئیات عالی است. علاوه‌براین، دوربین در تمام فواصل زوم عملکرد تحسین‌برانگیزی دارد و جزئیات خارق‌العاده‌ای ارائه می‌دهد. بااین‌حال، در هنگام فیلم‌برداری در شرایط کم‌نور، دوربین این گوشی محدودیت‌هایی جزئی دارد و گاهی خوب عمل نمی‌کند.

۲۲۷۲۲۷

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1838807

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه موبایل

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


انواع فونت و متن بسم الله الرحمن الرحیم برای بیو اینستا