تاکسی‌های خودران «کروز» دیوانه شدند، مدیرعامل استعفا داد


تاکسی‌های خودران «کروز» دیوانه شدند، مدیرعامل استعفا داد

شرکت سرآوا از ساختار سهامداری الوپیک پس از شش سال خارج شد و گلرنگ با خرید سهم سرآوا و دیگر سهامداران این مجموعه حالا صاحب کل سهام شرکت الوپیک است. سرآوا سال ۱۳۹۶ موفق به سرمایه‌گذاری و تملک ۸.۲ درصد از سهام این پلتفرم حمل‌ونقل شده...

شرکت سرآوا از ساختار سهامداری الوپیک پس از شش سال خارج شد و گلرنگ با خرید سهم سرآوا و دیگر سهامداران این مجموعه حالا صاحب کل سهام شرکت الوپیک است. سرآوا سال ۱۳۹۶ موفق به سرمایه‌گذاری و تملک ۸.۲ درصد از سهام این پلتفرم حمل‌ونقل شده بود.
تاکسی‌های خودران «کروز» دیوانه شدند، مدیرعامل استعفا داد
گروه صنعتی گلرنگ با خرید و تملک سهام سرآوا و دیگر سهامداران الوپیک، مالک جدید ۱۰۰ درصدی شرکت الوپیک است. گلرنگ با هدف توسعه و ارتقای شبکه حمل‌ونقل خود در فروشگاه آنلاین اکالا، از شش ماه پیش وارد مذاکره به‌منظور خرید سهام الوپیک شد.
فرزین فردیس، مدیرعامل سرآوا در خصوص خروج از الوپیک گفت: «الوپیک یکی از استارتاپ‌های خوش‌نام و پر پتانسیل زمان خود بود که به دلیل پاره‌ای از مشکلات در ساختار سهامداری و حکمرانی و نیز مهاجرت بنیانگذاران آن، نتوانست رشد سریع روزهای اول فعالیتش را در درازمدت ادامه دهد. امیدوارم با تزریق سرمایه‌های انسانی، مالی و مدیریتی توسط مالکان جدید، این پتانسیل‌های نهفته شکوفا شده و روز به روز هرچه بیشتر در خدمت ارزش‌آفرینی برای مشتریان قرار گیرد.»
سرآوا قصد دارد درصدی از منابع حاصل از فروش سهام الوپیک را به‌منظور انجام سرمایه‌گذاری‌های جدید مصرف کند.
طی دو سال گذشته، این دومین خروج سرآوا از پورتفولیوی سرمایه‌گذاری خود است. پیش‌تر سرآوا از ساختار سهامداری گروه علی‌بابا خارج شد و سهام خود را به بنیانگذاران آن واگذار کرد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فناوری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


متن برای فارغ التحصیلی پیش دبستانی