نمایشگرهای آیفون 16 و آیفون 16 پلاس احتمالاً همچنان 60 هرتزی خواهند بود


نمایشگرهای آیفون 16 و آیفون 16 پلاس احتمالاً همچنان 60 هرتزی خواهند بود

ویوسونیک پروژکتور جدیدی رونمایی کرده است که با کنسول بازی ایکس باکس بسیار سازگار است. ویوسونیک پروژکتور جدیدی به نام LX700-4K رونمایی کرده است که برای استفاده با کنسول بازی ایکس‌ باکس طراحی شده است. این دستگاه درکنار روشنایی چشمگیر ۳۵۰۰...

ویوسونیک پروژکتور جدیدی رونمایی کرده است که با کنسول بازی ایکس باکس بسیار سازگار است.
نمایشگرهای آیفون 16 و آیفون 16 پلاس احتمالاً همچنان 60 هرتزی خواهند بود
ویوسونیک پروژکتور جدیدی به نام LX700-4K رونمایی کرده است که برای استفاده با کنسول بازی ایکس‌ باکس طراحی شده است. این دستگاه درکنار روشنایی چشمگیر ۳۵۰۰ لومن، چندین قابلیت گیمینگ نیز برای کاربران به‌ارمغان آورده است. LX700-4K در بازارهای بریتانیا، استرالیا و ایالات متحده در‌دسترس خواهد بود.
حداکثر اندازه‌ی تصویر توصیه‌شده‌ برای پروژکتور جدید ویوسونیک به ۳۰۰ اینچ می‌رسد و نرخ نوسازی تصویر ۲۴۰ هرتز و تأخیر ورودی ۴٫۲ میلی‌ثانیه‌ای آن توجه گیمرها را به خود جلب خواهد کرد.
طول عمر منبع نور این پروژکتور ۳۰ هزار ساعت اعلام شده است. بدین‌ترتیب در‌صورت میانگین استفاده‌ی ۳ ساعت در روز، می‌توان از آن انتظار داشت که ۱۰ سال کار کند. روشنایی LX700-4K در سطح مدل دیگری از ویوسونیک به نام X2-4K است که این دستگاه نیز با Xbox سازگاری دارد.
نمایشگرهای آیفون 16 و آیفون 16 پلاس احتمالاً همچنان 60 هرتزی خواهند بود
LX700 به نسبت تصویر ۱٫۴۵:۱ و کنتراست عالی ۳٬۰۰۰٬۰۰۰:۱ مجهز است. قطر تراشه‌ی DMD این دستگاه ۰٫۶۵ اینچ است و از خروجی HDR و HLG نیز پشتیبانی می‌کند. محصول جدید ویوسونیک از ابزارهای تصحیح کشیدگی‌های تصویر (Keystone Correction) در هر دو راستای افقی و عمودی و زوم اپتیکال حداکثر ۱٫۳۶ برابری بهره می‌برد
LX700 قابلیت نمایش بازی‌های ویدئویی با وضوح 1440p و 1080p را به‌ترتیب با نرخ نوسازی ۱۲۰ و ۲۴۰ هرتز دارد. تنظیمات پیشرفته‌ی پروژکتور LX700 امکان پخش بدون تاخیر محتوا را از کنسول بازی ایکس‌باکس فراهم می‌کند و با بهره‌مندی از HDMI 2.0b/ HDCP 2.2 و USB-A نیز دست کاربر را در انتخاب شیوه‌ی اتصال باز گذاشته است.
محصول جذاب ویوسونیک با وجود بهره‌مندی از یک اسپیکر ۱۵ واتی، به یک پورت HDMI eARC دیگر مجهز است که ازطریق آن می‌تواند به اسپیکر خارجی متصل شود.
پروژکتور LX700-4K ویوسونیک از آذر امسال وارد بازارهای اتحادیه‌ی اروپا و بریتانیا خواهد شد. ویوسونیک قصد دارد این دستگاه را در استرالیا و ایالات متحده نیز به‌ترتیب در آذر و دی ماه سال جاری عرضه کند.
قیمت پروژکتور قدرتمند ویوسونیک ۹۹۷ پوند خواهد بود. ویوسونیک هنوز قیمت این دستگاه را برای بازار آمریکا اعلام نکرده است.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فناوری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


انشا در مورد امید به زندگی ؛ چندین انشا ادبی و زیبا امید به زندگی