حالا می‌توانید احراز هویت واتس‌اپ را از طریق ایمیل انجام دهید


اگر به هر دلیلی نمی‌خواهید یا نمی‌توانید از پیامک برای احراز هویت واتس‌اپ استفاده کنید، اکنون انجام این کار با ایمیل ممکن شده است. واتس‌اپ درحال ارائه یک به‌روزرسانی عمومی است که به کاربران اجازه می‌دهد حساب خود را به یک آدرس ایمیل پیوند...

اگر به هر دلیلی نمی‌خواهید یا نمی‌توانید از پیامک برای احراز هویت واتس‌اپ استفاده کنید، اکنون انجام این کار با ایمیل ممکن شده است.
حالا می‌توانید احراز هویت واتس‌اپ را از طریق ایمیل انجام دهید
واتس‌اپ درحال ارائه یک به‌روزرسانی عمومی است که به کاربران اجازه می‌دهد حساب خود را به یک آدرس ایمیل پیوند دهند. در نتیجه، کاربران می‌توانند در واتس‌اپ با استفاده از تأیید ایمیل به‌جای پیامک احراز هویت کنند. این ویژگی قبلاً در نسخه بتا واتس‌اپ در دسترس بود و اکنون همه می‌توانند از آن استفاده کنند.
براساس گزارش اخیر WABetaInfo، نسخه 23.24.70 واتس‌اپ برای آیفون امروز در اپ استور منتشر می‌شود و در آن امکان تأیید با ایمیل اضافه شده است. این گزینه جایگزین تأیید پیامک نمی‌شود، اما زمانی که کاربران در منطقه‌ای بدون پوشش آنتن‌دهی هستند و نیاز به ورود به حساب واتس‌اپ خود دارند، این روش به عنوان یک جایگزین عمل می‌کند.
افزودن آدرس ایمیل به حساب واتس‌اپ
برای افزودن آدرس ایمیل به حساب خود، روی تب «Profile» خود کلیک کنید، وارد بخش «Account» شوید. در بخش «Email Address» می‌توانید ایمیل خود را اضافه کنید. واتس‌اپ گفته است که این آدرس ایمیل فقط برای دسترسی به حساب کاربری استفاده می‌شود و برای سایر کاربران قابل مشاهده نخواهد بود.
نکته‌ای که باید در نظر داشته باشید این است که آدرس ایمیل فقط برای احراز هویت استفاده می‌شود، بنابراین برای استفاده از واتس‌اپ همچنان به یک شماره تلفن معتبر نیاز دارید.
واتس‌اپ همچنین در حال توسعه ویژگی جدیدی است که به کاربران امکان می‌دهد به جای شماره تلفن، یک نام کاربری برای اشتراک‌گذاری با دیگران تعیین کنند، اما این ویژگی هنوز منتشر نشده است.
واتس‌اپ اخیراً اقدامات زیادی برای به‌روزکردن خود انجام داده است. هرچند برخی از قابلیت‌های جدید این پیام‌رسان، برای کاربران چندان مشهود و جذاب نبوده است. بااین‌حال چند روز پیش این پیام‌رسان در یک به‌روزرسانی برای برخی از کاربران میانبر چت با هوش‌مصنوعی را اضافه کرد، به نظر می‌آید این ویژگی می‌تواند واتس‌اپ را محبوب‌تر از قبل کند.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فناوری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


معما / زیر 10 ثانیه نسبت فامیلی ما رو حدس بزنید !!