این کنسول دستی نمایشگر 6 اینچ و کیبورد مخفی دارد


این کنسول دستی نمایشگر 6 اینچ و کیبورد مخفی دارد

کنسول بازی دستی جدید Ayaneo با پردازنده‌ی AMD و نمایشگر ۶ اینچی Full HD روانه‌ی بازار می‌شود. شرکت Ayaneo از کنسول موردانتظار خود با نام اسلاید پرده برداشت. باتوجه‌به اطلاعات محصول در وبسایت ایندی‌گوگو، این کنسول بازی از نمایشگر ۶ اینچی...

کنسول بازی دستی جدید Ayaneo با پردازنده‌ی AMD و نمایشگر ۶ اینچی Full HD روانه‌ی بازار می‌شود.
این کنسول دستی نمایشگر 6 اینچ و کیبورد مخفی دارد
شرکت Ayaneo از کنسول موردانتظار خود با نام اسلاید پرده برداشت. باتوجه‌به اطلاعات محصول در وبسایت ایندی‌گوگو، این کنسول بازی از نمایشگر ۶ اینچی IPS با وضوح ۱۹۲۰ در ۱۰۸۰ پیکسل بهره می‌برد.
کنسول دستی اسلاید ۱۰۰ درصد از گستره‌ی رنگی sRGB را پوشش می‌دهد که این خبر خوشی برای گیمرها است. روشنایی نمایشگر کنسول جدید Ayaneo به ۴۰۰ نیت می‌رسد و تراکم آن ۳۸۶ پیکسل در هر اینچ است.
این کنسول دستی نمایشگر 6 اینچ و کیبورد مخفی دارد
Ayaneo در کنسول بازی دستی اسلاید از مدل Ryzen 7 7840U پردازنده AMD استفاده کرده است که عملکرد مناسب آن در بازی‌ها را تضمین می‌کند. این پردازنده برای رقابت با پردازنده‌ی M2 اپل رونمایی شد. کنسول دستی جدید Ayaneo از سه لوله و سه ورقه‌ی مسی برای خنک‌شدن بهره می‌برد. Ayaneo معتقد است کنسول بازی اسلاید دما را هنگام بازی در ۶۱ درجه‌ی سانتی‌گراد نگه می‌دارد.
ویژگی متمایزکننده‌ی کنسول دستی اسلاید با کنسول بازی شرکت‌های دیگر، کیبورد مخفی آن است. Ayaneo کیبورد کامل QWERTY با نورپردازی RGB را در کنسول دستی جدیدش قرار داده است. این کیبورد به‌صورت کشویی می‌تواند زیر نمایشگر مخفی شود و با کشیدن آن به بیرون هم‌زمان می‌توان آن را استفاده کرد. نمایشگر Ayaneo اسلاید می‌تواند ۱۰ تا ۳۰ درجه برای استفاده از کیبورد خم شود.
این کنسول دستی نمایشگر 6 اینچ و کیبورد مخفی دارد
کنسول دستی اسلاید از جوی‌استیک و دکمه‌های ABXY برای کنترل بهتر در بازی بهره می‌برد. شرکت Ayaneo از دو درگاه USB Type-C و کارت حافظه TF در این کنسول بازی استفاده کرده است. امکان انتخاب SSD تا ظرفیت ۴ ترابایت در Ayaneo اسلاید فراهم است. این کنسول بازی از Wi-Fi 6E و بلوتوث ۵٫۲ پشتیبانی می‌کند.
انرژی کنسول دستی جدید Ayaneo را باتری ۴۶٫۲ وات‌ساعتی با فناوری شارژ سریع PD تأمین می‌شود. قیمت کنسول بازی اسلاید در وب‌سایت ایندی‌گوگو از ۶۹۹ دلار شروع می‌شود و احتمالاً قیمت نسخه‌ی رم ۱۶ گیگابایتی و حافظه ذخیره سازی ۲۵۶ گیگابایتی آن در فروشگاه‌ها ۷۹۹ یا ۸۹۹ دلار خواهد بود.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فناوری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


انواع فونت و متن بسم الله الرحمن الرحیم برای بیو اینستا