برگزاری همایشی برای پیشگیری از آسیب‌های روانی کارکنان


به گزارش میگنا دکتر مژگان سپاه منصور در گفت‌وگو با ایسنا، در مورد برگزاری دومین همایش ملی روانشناسی صنعتی و سازمانی در دانشکده روانشناسی و علوم تربیتی دانشگاه آزاد اسلامی واحد تهران مرکز، گفت: نیروی کار از مهم‌ترین دارایی‌ها و ثروت‌های هر...

به گزارش میگنا دکتر مژگان سپاه منصور در گفت‌وگو با ایسنا، در مورد برگزاری دومین همایش ملی روانشناسی صنعتی و سازمانی در دانشکده روانشناسی و علوم تربیتی دانشگاه آزاد اسلامی واحد تهران مرکز، گفت: نیروی کار از مهم‌ترین دارایی‌ها و ثروت‌های هر جامعه محسوب می‌شود.

وی با بیان اینکه کارمندان و نیروی کار بیشترین ساعات مفید عمر خود را در محل کار خود صرف می‌کنند، گفت: شایسته و ضروری است تا از آسیب‌های فردی، اجتماعی و روان‌شناختی نیروی انسانی پیشگیری شده و به ارتقای سطح سلامت روان آن‌ها کمک شود.

رئیس دانشکده روانشناسی و علوم تربیتی دانشگاه آزاد واحد تهران مرکز با تاکید بر اهداف همایش ملی روانشناسی صنعتی و سازمانی، خاطر نشان کرد: این همایش با محوریت سلامت روان، تلاش می‌کند تا در پیشگیری و کاهش آسیب‌های روان‌شناختی از جمله اضطراب و افسردگی، دل‌زدگی، فرسودگی شغلی و بازنشستگی پیش از موعد قدم بردارد.

وی ادامه داد: همچنین در این همایش در جهت ارتقای سطح سلامت روان کارکنان تلاش می‌کنیم. چرا که ارتقای سطح سلامت روان پیامدهای مهمی مثل تولید، بهره‌وری، افزایش شادی و نشاط در محل کار و افزایش انگیزه شغلی را به دنبال خواهد داشت.

سپاه منصور در مورد مقالات ارسال شده به دبیرخانه این همایش، توضیح داد: پس از داوری‌های انجام شده توسط متخصصین، در مجموع ۴۳ مقاله در این همایش مورد پذیرش قرار گرفته است که به صورت سخنرانی و پوستر در روز همایش ارائه خواهند شد.

وی خاطر نشان کرد: امیدواریم این همایش بتواند در جهت اهداف اصلی خود که افزایش سطح سلامت روانی کارکنان است، گام مؤثری بردارد و همچنین در جهت افزایش سطح علم و آگاهی دانشجویان و مخاطبان نقش مؤثری را ایفا کند.

به گزارش ایسنا، دومین همایش ملی روانشناسی صنعتی و سازمانی اول آذرماه با محورهای «بهداشت روانی و آسیب‌شناسی سازمان»، «کیفیت زندگی کاری در کرونا و پساکرونا»، «مناسبات انسانی و اسلامی، فرهنگ و کرامت انسانی»، «کارآفرینی و تجارت الکترونیک»، «مهارت‌های ارتباطی سازمان و اخلاق حرفه‌ای»، «زنان و مشاغل» و «بهداشت محیط کار و ارگونومی» در دانشکده روانشناسی و علوم تربیتی دانشگاه آزاد اسلامی واحد تهران مرکز برگزار می‌شود.

روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


تست هوش تشخیص دو خواهر : کدام پسر 2 خواهر دارد؟