چه افرادی می‌توانند در آزمون صلاحیت حرفه‌ای ثبت نام کنند؟


سایک نیوز به نقل از روابط عمومی سازمان نظام روانشناسی و مشاوره: روانشناسان و مشاوران برای دریافت پروانه اشتغال تخصصی، می‌توانند در آزمون صلاحیت حرفه‌ای شرکت کنند.بر این اساس، متقاضیان می‌توانند به مدت یک هفته، از پنجشنبه دوم تا چهارشنبه ۸...

چه افرادی می‌توانند در آزمون صلاحیت حرفه‌ای ثبت نام کنند؟

سایک نیوز به نقل از روابط عمومی سازمان نظام روانشناسی و مشاوره: روانشناسان و مشاوران برای دریافت پروانه اشتغال تخصصی، می‌توانند در آزمون صلاحیت حرفه‌ای شرکت کنند.
بر این اساس، متقاضیان می‌توانند به مدت یک هفته، از پنجشنبه دوم تا چهارشنبه ۸ آذر‌ 1402 با مراجعه به سایت سازمان سنجش به نشانی https://sanjesh.org/ نسبت به ثبت‌نام اقدام کنند.
براساس این گزارش؛ «اعضای سازمان نظام روانشناسی و مشاوره کشور» و داوطلبانی که حائز «مدرک کارشناسی ارشد و دکتری در رشته‌های روانشناسی و مشاوره هستند» می‌توانند در این آزمون ثبت نام کنند.
لازم به ذکر است اعضای قدیمی سازمان که به هر نحوی موفق به دریافت پروانه اشتغال تخصصی نشده اند (اعم از افرادی که به مصاحبه دعوت نشده و یا پس از دعوت موفق به قبولی در مصاحبه نشده اند) نیز می‌توانند در آزمون صلاحیت حرفه‎‌ای شرکت کنند.
ضمنا تمامی روانشناسان و مشاورانی که پروانه اشتغال ملی دریافت کرده‌اند هم این امکان را دارند تا با شرکت در آزمون صلاحیت حرفه‌ای، پروانه اشتغال خود را از ملی به پروانه اشتغال تخصصی تغییر دهند.


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


40 عکس نقاشی دخترانه جدید، ساده، زیبا، فانتزی و آسان برای پروفایل