نگرانی جدید تراکتور از مصدومیت این ستاره+عکس


نگرانی جدید تراکتور از مصدومیت این ستاره+عکس

پارسینه: روز گذشته مهدی شیری نتوانست در تمرینات گروهی تراکتور حاضر شود.

نگرانی جدید تراکتور از مصدومیت این ستاره+عکس
به گزارش پارسینه به نقل از ورزش سه، تیم تراکتور در حالی روز گذشته تمرین خود را در حضور خبرنگاران برگزار کرد که در این جلسه تمرینی میلاد کر و محمد نادری حضور نداشتند.
با این حال مهدی شیری نیز پس از گرم کردن و کار با توپ اولیه از بازیکنان جدا شد و در گوشه زمین به صورت انفرادی کار خود را دنبال کرد تا مشخص شود که احتمالا به دلیل مصدومیت امکان همراهی تیم را در تمرین گروهی ندارد.
به نظر می‌رسد او چند روز پیش دچار یک آسیب‌دیدگی خفیف بر اثر ضربه شده و به همین دلیل نمی‌تواند فعلا تیم تراکتور را همراهی کند. البته کادر پزشکی تراکتور به دنبال این است که شیری را به بازی فولاد برساند اما بر اساس اعلام کادر پزشکی، شرایط او به شکلی است که شانس چندانی برای این بازی ندارد.
نگرانی جدید تراکتور از مصدومیت این ستاره+عکس
شیری در بازی با استقلال به عنوان وینگر راست بازی کرد و محمد آقاجانپور در پست دفاع راست حضور داشت. با این حال پاکو خمس از انتقال شیری به وینگر دفاع کرد و گفت که پست دفاع کناری با وینگر تفاوت چندانی ندارند.
در صورت غیبت شیری مقابل فولاد، تراکتور حداقل یک تغییر نسبت به بازی قبلی خواهد داشت و خمس باید یک وینگر جدید را برای این بازی انتخاب کند.

منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته

تصاویر | سریع‌ترین 0 تا 100 خودروهای زمین