لینک ثبت‌نام و دریافت دفترچه آزمون صلاحیت حرفه‌ای روانشناسان و مشاوران


لینک ثبت‌نام و دریافت دفترچه آزمون صلاحیت حرفه‌ای روانشناسان و مشاوران

به گزارش میگنا به نقل از روابط عمومی سازمان نظام روانشناسی و مشاوره، متقاضیان ثبت‌نام در آزمون صلاحیت حرفه‌ای روانشناسان و مشاوران می‌توانند از امروز دوم آذر تا چهارشنبه هشتم آذر ماه با مراجعه به سایت...

لینک ثبت‌نام و دریافت دفترچه آزمون صلاحیت حرفه‌ای روانشناسان و مشاوران
به گزارش میگنا به نقل از روابط عمومی سازمان نظام روانشناسی و مشاوره، متقاضیان ثبت‌نام در آزمون صلاحیت حرفه‌ای روانشناسان و مشاوران می‌توانند از امروز دوم آذر تا چهارشنبه هشتم آذر ماه با مراجعه به سایت سازمان سنجش آموزش کشور اقدام نمایند.

براساس این گزارش؛ «اعضای سازمان نظام روانشناسی و مشاوره کشور» و داوطلبانی که حائز «مدرک کارشناسی ارشد و دکتری در رشته‌های روانشناسی و مشاوره هستند» می‌توانند در این آزمون ثبت نام کنند.

لازم به ذکر است اعضای قدیمی سازمان که به هر نحوی موفق به دریافت پروانه اشتغال تخصصی نشده اند (اعم از افرادی که به مصاحبه دعوت نشده و یا پس از دعوت موفق به قبولی در مصاحبه نشده اند) نیز می‌توانند در آزمون صلاحیت حرفه‎‌ای شرکت کنند.

ضمنا تمامی روانشناسان و مشاورانی که پروانه اشتغال ملی دریافت کرده‌اند هم این امکان را دارند تا با شرکت در آزمون صلاحیت حرفه‌ای، پروانه اشتغال خود را از ملی به پروانه اشتغال تخصصی تغییر دهند.


متقاضیان می‌توانند از طریق این لینک برای ثبت‌نام اقدام کنند.

همچنین داوطلبان می‌توانند دفترچه ثبت‌نام آزمون صلاحیت حرفه‌ای را نیز از اینجا دانلود و مطالعه کنند.

متقاضیان باید با مطالعه شرایط، مدارک را به صورت الکترونیکی در این سایت بارگذاری و مراحل ثبت‌نام را تکمیل کنند.

منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


درمان تبخال تناسلی: 12 درمان خانگی تبخال تناسلی زنان و مردان