لندو نوریس: یک فرصت دیگر را از دست دادم


فرمول یک ایران – لندو نوریس نتوانست ناراحتی خود را پس از مرحله تعیین خط فرمول یک ابوظبی در روز شنبه پنهان کند، زیرا راننده مکلارن معتقد بود که یک اشتباه در مرحله سوم تعیین خط سبب شد که پول پوزیشن احتمالی او از بین برود. نوریس در حال زدن دور پایانی...

فرمول یک ایران – لندو نوریس نتوانست ناراحتی خود را پس از مرحله تعیین خط فرمول یک ابوظبی در روز شنبه پنهان کند، زیرا راننده مکلارن معتقد بود که یک اشتباه در مرحله سوم تعیین خط سبب شد که پول پوزیشن احتمالی او از بین برود.

نوریس در حال زدن دور پایانی خوب، زمان های خوبی را داشت ثبت می کرد اما با از دست دادن کنترل خودروی در پیچ های 13 و 14 نتوانست فرم خوب خود را حفظ و دور را به خوبی به پایان برساند.

وی گفت:

ماشین خیلی خوب بود و من به اندازه کافی سریع بودم تا بتوانم به رده اول بروم، اما موفق نشدم، بنابراین شنبه دیگری بود که از دست دادم و از این موضوع ناراحتم.

نمی‌دانم چه اتفاقی افتاد. خودروی جلویی…نمی خواهم او را سرزنش کنم که سر راه من قرار گرفت ولی خب بدشانسی بود که به او رسیدم.

خود این مسئله، کوچکترین تفاوت ها را ایجاد می کند و چون ما به حدی در سطح بالا در تعیین خط کار می کنیم که کوچکترین اختلاف می تواند بالانس ماشین را کاملاً از بین ببرد. مجددا باید گفت که اتفاقی افتاده است مایه ناراحتی بوده و اوضاع می توانست طور دیگری رقم بخورد و از من خودم ناراحتم. من در حد سه دهم ثانیه بالاتر بودم که کار را خراب کردم.

این نوشته را به اشتراک بگذارید

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه اتومبیل‌رانی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


معما / زیر 10 ثانیه نسبت فامیلی ما رو حدس بزنید !!