10 آبمیوه بستنی معروف در شهر کرمان


10 آبمیوه بستنی معروف در شهر کرمان

کرمان، یک شهر با تاریخ و فرهنگ غنی در ایران بوده و امروز به یکی از مقاصد مهم گردشگری در جهان تبدیل شده است. در این شهر تعداد زیادی آثار تاریخی و فرهنگی وجود داشته و معدن خوراکی‌های جذاب سنتی است. به همین دلیل است که در جای جای آن آبمیوه و...

کرمان، یک شهر با تاریخ و فرهنگ غنی در ایران بوده و امروز به یکی از مقاصد مهم گردشگری در جهان تبدیل شده است. در این شهر تعداد زیادی آثار تاریخی و فرهنگی وجود داشته و معدن خوراکی‌های جذاب سنتی است. به همین دلیل است که در جای جای آن آبمیوه و بستنی‌فروشی‌هایی را خواهید دید که پر از مشتری هستند. در این مطلب می‌خواهیم 10 تا از بهترین آبمیوه و بستنی فروشی‌های کرمان را به شما معرفی کرده و در مورد آنها اطلاعات کاملی را به شما بدهیم.

بهترین آبمیوه بستنی فروشی‌های کرمان

برای آن که بتوانید طعم بی‌نظیر بستنی در سطح شهر کرمان را بچشید، می‌توانید به بستنی‌فروشی‌های فعال در مناطق مختلف آن مراجعه کنید. در منوی تمام اسامی که در ادامه به آنها می‌پردازیم، انواع بستنی، آبمیوه و … وجود داشته و می‌توانید بر اساس سلیقه خود آنها را انتخاب کنید. همچنین امکان خرید آبمیوه و بستنی کرمان از لینک به صورت آنلاین نیز وجود دارد.

1. فالوده بستنی نعمت کرمان

فالوده بستنی نعمت، یک کافه بستنی مشهور با شعبه‌های فراوان در ایران است. شعبه کرمان این بستنی فروشی دارای دکوراسیون جذاب و محیطی شیک بوده و فضای دوستانه و صمیمی را برای مشتریان فراهم کرده است. منوی بستنی نعمت، شامل انواع بستنی‌های لذیذ و متنوع و فالوده‌، آبمیوه‌های تازه و ارگانیک در کنار کیک‌ها و شیرینی‌های منحصر به فرد است.

  • آدرس فالوده بستنی نعمت کرمان: فیروزه، خیابان فرخ کی، خیابان تابنده

2. آبمیوه و بستنی قندیل کرمان

قندیل کرمان با تمرکز بر رضایت مشتریان، بهترین بستنی‌ها و آبمیوه‌ها را با کیفیت بالا و کاملا حرفه‌ای تهیه می‌کند. مواد اولیه‌ای که این مجموعه برای تولید خوراکی‌های خود استفاده می‌کنند، همگی تازه و باکیفیت هستند. به علاوه از تجهیزات حرفه‌ای برای تهیه سریعتر و با کیفیت‌تر نیز استفاده می‌کند.

  • آدرس آبمیوه و بستنی قندیل کرمان: شهرک باهنر، بلوار حمزه، خیابان بهارستان

3.بستنی گل یخ کرمان

بستنی گل یخ کرمان به خاطر بستنی‌ها و آبمیوه‌هایی که دارد، در این شهر شناخته شده است. این مجموعه با آبمیوه‌های خنک، میزبان شما در روزهای گرم سال است. تمام محصولات آن با مواد اولیه تازه و کیفیتی بی‌نظیر تهیه می‌شوند. منوی بستنی گل یخ کرمان را در لینک می‌توانید ببینید، همچنین آبمیوه‌ها با طعم‌های متنوع و فالوده نیز از آن قابل سفارش هستند.

  • آدرس بستنی گل یخ کرمان: بلوار مصطفی خمینی

    10 آبمیوه بستنی معروف در شهر کرمان

4.بستنی ژلینو

بستنی فروشی ژلینو در کرمان با انواع بستنی‌های ژله‌ای قیفی ایتالیایی و خدمات عالی مشتریان را جذب می‌کند. شعبه‌های ژلینو در کرمان با امکانات برتر و طراحی زیبا مورد استقبال قرار گرفته‌اند. اطلاعات مربوط به شعبات بستنی ایتالیایی ژلینو را در لینک ببینید.

  • آدرس بستنی فروشی ژلینو کرمان شعبه 1: خیابان شهید کامیاب، نبش کامیاب 2، روبه‌روی سه‌راه عباس صباحی
  • آدرس بستنی فروشی ژلینو کرمان شعبه 2: محله آبنوس کرمان، بلوار جمهوری

5.بستنی ژلاتو سام سی

ژلاتو سام سی، برند بستنی ایتالیایی در شهرک باهنر کرمان بوده و به دلیل کیفیت بالا و تنوع طعم‌ها بسیار معروف است. این کافه بستنی با محیط آرام، مکانی مناسب برای تجمعات خانوادگی و جشن تولدهاست. همچنین در منوی آن آبمیوه‌های طبیعی مانند هویج‌بستنی، شیرموز بستنی، کنافه بستنی و بستنی‌های ترکیبی را می‌توانید ببینید.

  • آدرس ژلاتو سام سی: شهرک باهنر، خیابان بحرالعلوم، خیابان سیزدهم بحرالعلوم

6.بستنی هادی کرمان

بستنی هادی به خاطر طعم دلچسب آبمیوه‌ها و بستنی‌های یخی‌اش شهرت دارد. منوی بستنی هادی شامل انواع آبمیوه، بستنی‌های سنتی و ملل، فالوده و کیک‌ها و شیرینی‌های لذیذ است. این مجموعه توانسته با ترکیب و دستورالعمل متفاوت طعم منحصر به فردی را از بستنی‌های یخی در اختیار مشتریانش قرار دهد.

  • آدرس بستنی هادی کرمان: بلوار فردوسی، خیابان پیمان، نزدیک خیابان قرنی چهاردهم

7.آبمیوه بستنی ناران کرمان

ناران، یک بستنی فروشی مشهور در کرمان است که انواع بستنی‌های متنوع را در منوی خود جای داده است. شما می‌توانید آبمیوه‌های طبیعی و تازه با طعم بی‌نظیر و آبمیوه‌های ترکیبی با استفاده از چندین میوه مختلف که در منوی این بستنی فروشی قرار دارد را سفارش دهید. به علاوه ناران فالوده و نوشیدنی‌های منحصر به فردی هم دارد که پیشنهاد می‌کنیم طعمشان را بچشید.

  • آدرس آبمیوه بستنی ناران کرمان: میدان کوثر، جنب پاساژ کوثر

8.بستنی پالیز کرمان

همچنین بستنی پالیز کرمان در خیابان اعتباری شرقی قرار گرفته و تنوع بالایی از بستنی‌های خوش طعم و باکیفیت را در منوی خود جای داده است. فضای دلباز و پرسنل حرفه‌ای این فروشگاه، لحظات لذت‌بخشی را برای مشتریان به ارمغان می‌آورد. بستنی‌های پالیز کرمان با استفاده از مواد اولیه با کیفیت و تجهیزات حرفه‌ای تهیه می‌شوند و قیمت‌ها آنها نیز مناسب و قابل قبول است.

  • آدرس بستنی پالیز کرمان: سلسبیل، بلوار 22 بهمن، خیابان اعتباری شرقی

9. بستنی حجت کرمان

بستنی حجت در کرمان واقع شده و به عنوان یکی از بهترین فروشگاه‌های بستنی در شهر شناخته می‌شود. این مجموعه با تنوع گسترده‌ای از خوراکی‌های خوشمزه و استفاده از تجهیزات حرفه‌ای، دانش بالای پرسنل و قیمت‌های مناسب، مورد توجه بسیاری از مراجعه کنندگان قرار گرفته است.

  • آدرس بستنی حجت کرمان: مرادی کرمانی، بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی

10.شیراز بستنی کرمان

شیراز بستنی کرمان انواع بستنی‌های متنوع از جمله آیس پک، آبمیوه طبیعی و وعده‌های خوشمزه را ارائه می‌دهد. اینجا می‌توانید بستنی‌هایی با طعم‌ها و ترکیبات متنوع را تجربه کنید. تمام آیتم‌هایی که در منوی این مجموعه قرار گرفته با استفاده از مواد اولیه باکیفیت و تازه بوده و به همین دلیل می‌توانید طعم واقعی میوه‌ها و دیگر ترکیبات موجود در آن را کاملا احساس کنید.

  • آدرس شیراز بستنی کرمان: شهید بهشتی، روبروی خیابان 24 آذر، خیابان شهید بهشتی، طبقه همکف

سفارش آنلاین بستنی از بهترین بستنی‌فروشی‌های کرمان

10 آبمیوه بستنی معروف در شهر کرمان

سفارش آنلاین بستنی از بهترین بستنی‌فروشی‌های کرمان می‌تواند تجربه‌ای راحت و لذت‌بخش باشد. با استفاده از سامانه‌های آنلاین، می‌توانید به سادگی و در هر زمانی بستنی مورد علاقه خود را سفارش دهید. این روش، به شما امکان می‌دهد تا بدون عجله از میان تنوع بالایی محصولات بهترین گزینه را انتخاب کرده و پس از ثبت سفارش منتظر بمانید تا به آدرس وارد شده ارسال شود. مطمئنا تعداد بستنی‌فروشی‌هایی که در سطح کرمان هستند، بسیار بیشتر از این موارد است، بنابراین اگر شما هم مکانی را می‌شناسید که در لیست ما نبود، نامش را اضافه کنید.

هشدار! این مطلب صرفا برای آشنایی شما با کسب‌وکار مهمان منتشر شده است و سایت چطور هیچ مسئولیتی را در رابطه با آن نمی‌پذیرد. اطلاعات بیشتر


بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


احساس ناب