خط و نشان ستاره بارسلونا برای پورتو


خط و نشان ستاره بارسلونا برای پورتو

پدری، ستاره خط هافبک بارسلونا، پس از همدردی با گاوی، معتقد است بازی با پورتو بهترین فرصت بارسا برای فرار از بحران است.

بارسلونا پس از باخت در ال‌کلاسیکو وارد بحران شده و نتوانسته است مانند قبل بازی‌های خوبش را نمایش دهد. این وضعیت با مصدومیت گاوی در تیم ملی اسپانیا وخیم‌تر هم شد. ژاوی برای برگرداندن تیمش به روزهای خوب راه سختی در پیش دارد.

پدری، دیگر هافبک این تیم که به تازگی از بند مصدومیت خلاص شده است و می‌تواند در این روزهای سخت به بارسا کمک کند، درباره این شرایط صحبت کرده است.

«اول از همه می‌خواهم با گاوی همدردی کنم. او روزهای سختی را پشت سر می‌گذارد و من می‌دانم که حال او اکنون چگونه است. این بدترین اتفاقی است که می‌تواند برای یک بازیکن فوتبال بیفتد. همه ما باید به او کمک کنیم. فکر می‌کنم با غیبت او تیم خیلی ضرر خواهد کرد و در بسیاری از بازی‌‌ها به دردسر میفتیم. باید تا زمان برگشت او بتوانیم راه‌هایی برای پر کردن جایش پیدا کنیم.

در حال حاضر من احساس خوبی دارم و می‌خواهم روز به روز بیشتر بازی کنم و آمادگی‌ام را به دست بیاورم. ما روزهای سختی را پشت سر می‌گذاریم اما باید بر آنها غلبه کنیم.

در مقابل پورتو باید مالکیت توپ را در اختیار داشته باشیم. در ورزشگاه آنها بازی سختی را پشت سر گذاشتیم، اما حالا در ورزشگاه المپیک بازی می‌کنیم و از این حیث برتری داریم. اینجا احساس راحتی می‌کنیم، انگار در نیوکمپ هستیم، باید از زمین و هواداران استفاده کنیم. این بازی برای ما بهترین فرصت است که به روند خوب‌مان برگردیم. مقابله با آنها دشوار است، اما باید به هر قیمتی پیروز شد. بازی با پورتو سخت است، اما فکر می‌کنم که می‌توانیم از آن عبور کنیم.»

خط و نشان ستاره بارسلونا برای پورتو


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


جزئیاتی از فیلم جدید «ارباب حلقه‌ها»