انهدام باند بزرگ اوراق خودروهای سرقتی در تهران + جزییات


انهدام باند بزرگ اوراق خودروهای سرقتی در تهران + جزییات

حوادث رکنا: رئیس پلیس آگاهی تهران بزرگ از اوراق خودروهای مسروقه توسط سارقان و فروش قطعات آن به مالخران خبر داد.

به گزارش رکنا، سردار علی ولی‌پور گودرزی رئیس پلیس آگاهی تهران بزرگ در حاشیه طرح دستگیری تعدادی از سارقان خودرو و موتورسیکلت و نمایش ادوات جرم، در جمع خبرنگاران گفت: همکاران پر تلاش ما در معاونت مبارزه با سرقت وسایط نقلیه اقدامات مثبتی انجام داده و موفق شدند تعداد 15 نفر از سارقان و مالخران این حوزه را شناسایی و دستگیر کنند.

اوراق خودروهای مسروقه توسط سارقان

وی افزود: این سارقان با شناسایی خودروهایی که اکثرا تولید داخل هستند خودروها به سرقت برده و با استفاده از جرثقیل خودروها را به مکان های امنی که از قبل هماهنگ کرده بودند انتقال می دادند و نسبت به اوراق این خودروها و فروش اموال مسروقه به مالخران اقدام می کردند.

سردار گودرزی مطرح کرد: با هماهنگی های قبلی کلیه این باند شناسایی و دستگیر شدند و تا کنون به 45 فقره سرقت خودرو نیز اعتراف کردند. تا این لحظه تعداد 20 دستگاه از این خودروها کشف و 25 دستگاه خودرو دیگر نیز طی روزهای اخیر شناسایی و تحویل مالباختگان می شود.

ضعف ایمنی خودروها در بخش قفل و کامپیوتر

رئیس پلیس آگاهی تهران بزرگ تصریح کرد: تاکنون جلسات متعددی با خودروسازان و با هدف رفع نواقص ایمنی خودروهای تولید داخل برگزار شده است و کارشناسان این حوزه نیز بخشی از این نواقص را برطرف کرده اند. انشالله روزی برسد که سارقان نتوانند اموال مردم را به سرقت ببرند و مردم را گرفتار کنند.

وی گفت: پلیس هواره در جایگاه مطالبه گر قرار دارد و مراتب را به دستگاه قضایی اعلام می کند تا ترک فعل های صورت گرفته پیگیری شود و مردم با آرامش بیشتری بتوانند از خودروهای خود استفاده نمایند.

احتمال آزادی برخی از متهمان با پابندهای الکترونیک

سازوکار آزادی برخی از متهمان با پابندهای الکترونیک در حال انجام و فراهم شدن زیرساخت است. پلیس هرچه بتواند اشراف اطلاعاتی خود را بالا ببرد و بر روی سارقان کنترل بیشتری داشته باشد قطعا اتفاق مثبتی است.


انهدام باند بزرگ اوراق خودروهای سرقتی در تهران + جزییات

روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


فیلم / احسان و سولماز زوج عاشق برنامه ماه عسل جدا شدند ! / عاشق ترین زوج ایرانی هم جدا...