سرقت مسلحانه شرور خطرناک از یک خانه در زاهدان


سرقت مسلحانه شرور خطرناک از یک خانه در زاهدان

حوادث رکنا: شرور و سارق مسلحی که در آخرین اقدام خود بالغ بر 4 میلیارد ریال طلا و جواهرات از یک واحد مسکونی به سرقت برده بود دستگیر شد.

به گزارش رکنا، سرهنگ شاهپور فلاحی فرمانده انتظامی زاهدان در تشریح جزئیات این خبر اظهار داشت: در پی اعلام وقوع یک فقره سرقت مسلحانه طلاجات از یک واحد مسکونی در سطح شهر زاهدان، با حضور بی وقفه ماموران، بلافاصله اقدامات تامینی پلیس در این راستا آغاز شد.

وی گفت: تیم ویژه ماموران کلانتری 13شیر آباد نیز در همین راستا با انجام یکسری اقدامات اطلاعاتی و با بکارگیری شگردهای خاص پلیسی، عامل اصلی این واقعه را شناسایی و تحت تعقیب قانونی خود قرار دادند.

وی با اشاره به تعقیب و مراقبت های ویژه پلیس در این راستا گفت: در نهایت متهم در یک اقدام عملیاتی در مخفیگاه خود دستگیر و یک قبضه سلاح کلاش به همراه یک تیغه خشاب نیز از وی کشف شد.

فرمانده انتظامی شهرستان زاهدان با اشاره به اعتراف صریح مجرم به جرم ارتکابی خود گفت: همدستان دیگر وی نیز توسط ماموران انتظامی شناسایی و عملیات دستگیری آنان نیز ادامه دارد.

سرهنگ فلاحی خاطرنشان کرد: مجرم دستگیر شده جهت انجام تحقیقات تکمیلی و کشف جرائم احتمالی دیگر به پلیس آگاهی استان منتقل شد.


سرقت مسلحانه شرور خطرناک از یک خانه در زاهدان

روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


تیم نکونام جام می‌خواهد/ صدربازی خارجی‌ها/ پیشخوان