تمجید توتو ولف از اخلاق ورزشی چارلز لکلرک


تیم های مرسدس و فراری هر دو در آخر هفته مسابقه ابوظبی با شانس دوم شدن در جدول قهرمانی سازندگان شرکت کردند. در پایان، این تیم مرسدس بود که به مقام دوم رسید، اما امکان رقم خوردن نتیجه متفاوت نیز وجود داشت. فراری با داشتن چارلز لکلرک در جلو، کار را...

تیم های مرسدس و فراری هر دو در آخر هفته مسابقه ابوظبی با شانس دوم شدن در جدول قهرمانی سازندگان شرکت کردند. در پایان، این تیم مرسدس بود که به مقام دوم رسید، اما امکان رقم خوردن نتیجه متفاوت نیز وجود داشت.

فراری با داشتن چارلز لکلرک در جلو، کار را به پایان رساند و در مرسدس نیز جورج راسل در رده سوم و لوئیس همیلتون در رده هشتم کار را تمام کرد که به اندازه کافی برای کسب رده دوم مناسب بود.

با این حال در لحظات آخر با توجه به جریمه 5 ثانیه ای سرجیو پرز، سناریویی ایجاد شده بود که طبق آن امکان داشت که فراری به رده دوم برسد و آن هم این بود که چارلز لکلرک با کند شدن و دادن دی آر اس به سرجیو پرز، انقدر فرصت به این راننده داده باشد تا بتواند یک فاصله 5 ثانیه ای با جورج راسل بسازد که این اتفاق رخ نداد.

مرسدس و فراری تا انتها جنگیدند…

لکلرک به طور عمد کند رانندگی نکرد تا راسل را پشت سر خودش نگه دارد که سبب شد توتو ولف این چنین در وصف عملکرد وی صحبت کند:

فکر می کنم در نهایت یک پایان عالی برای نبرد بر سر دومی شکل گرفت.

رانندگی جورج استثنایی بود و همچنین فکر می‌کنم چارلز در پایان رفتاری ورزشی داشت و تلاشی برای کاهش سرعت راسل نداشت. دو تیم و دو برند بزرگ که تا انتها جنگیدند.

مرسدس یک فصل بدون پیروزی را پشت سر گذراند، اما با این حال باز هم جلوتر از فراری کار را تمام کرد. اگر سال بعد بتوانند خودروی خوبی را بسازند، می توانند امیدوار به کسب نتیجه خوبی باشند:

در پایان ما مسابقه‌دهنده هستیم و کسب نتیجه این چنینی انگار که شما برنده شدید و این عالیست.

ما باید از این بابت خوشحال باشیم اما همچنین به عنوان یک مسابقه‌دهنده شما فقط می‌خواهید چیزهای بیشتری داشته باشید، در ابوظبی که یک مبارزه برای رده دومی بود، ما پیروز شدیم.

به نوعی برای تیم و بسیاری از کارمندان نایب قهرمان شدن، نتیجه بسیار مثبتی بود. با این حال باز هم به شما یادآوری می کند که این یک رده دومی است.

باید حقیقت را ببینیم، با ردبول هنوز فاصله وجود دارد زیرا آنها با قوانین جدید به خوبی کار کردند و برای رسیدن به آنها نیازمند به یک تلاش بزرگ هستیم. اما امیدواریم در یک فاز خاص، سرعت توسعه ها به یک سطح برسد و ما بتوانیم فاصله را جبران کنیم.

موضوع فقط اضافه کردن یک دهم ثانیه با نیروی داونفورس نیست بلکه ماشین ما مشکل اساسی دارد.

عدم وجود ثبات عملکردی سبب شده تا رانندگان هیچ اعتمادی به ماشین نداشته باشند و در صورت رفع این مشکل می توانیم یک قدمی رو به جلو برداریم.

این نوشته را به اشتراک بگذارید

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه اتومبیل‌رانی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


16 شعر در مورد معلم کلاس اول؛ اشعاری زیبا و خواندنی