دختر گرگ نما کیست؟ | دختر گرگ نما همسرش را پیدا کرد


دختر گرگ نما کیست؟ | دختر گرگ نما همسرش را پیدا کرد

دختر جوانی که دیگران او را با نام «دختر گرگ نما» می‌شناسند، معتقد بوده که وضعیت خاص او مانع از خوشحالی‌اش نخواهد شد.

دختر جوانی که به عنوان " دختر گرگ نما " شناخته می‌شود، ابتدا معتقد به این بود که وضعیت خاص او از خوشحالی او جلوگیری می‌کند. با گذر زمان، او عشق زندگی خود را پیدا کرده و داستان او نشان می‌دهد که این مسئله چقدر برای او اهمیت دارد.

سوپاترا به عنوان پرموترین دختر جهان شناخته شده و همکلاسی‌هایش او را به دلیل ظاهر خاصش مسخره می‌کردند. در تاریخ ۵ آگوست ۱۹۹۹، والدینش نوزادی را به نام سوپاترا به دنیا آوردند که دارای موهای بسیار زیادی بود. این موضوع با حیرت و ناباوری همراه بود و نشان‌دهنده وجود بیماری پوستی نادر به نام "سندرم آمبراس" بود.

سندرم آمبراس باعث رشد بیش از حد موهای بدن و صورت شده و تنها کف دست، کف پا و داخل دهان را تحت تأثیر قرار نمی‌دهد. این اختلال ناشی از یک جهش در DNA است و تاکنون تنها ۵۰ مورد مشابه در جهان گزارش شده است.

دختر گرگ نما کیست؟ | دختر گرگ نما همسرش را پیدا کرد

والدین سوپاترا با شوک و حسرت روبرو شدند، اما در نهایت عشق و محبت خانواده باعث شد تا این دختر به شدت خاص در خانه پذیرفته شود. با وجود تمسخر همسالان و برخی بی‌مهری‌ها، سوپاترا به تدریج اعتماد به نفس پیدا کرد و عشق واقعی را تجربه کرد.

دختر گرگ نما کیست؟ | دختر گرگ نما همسرش را پیدا کرد

در دوران نوجوانی، او تصمیم گرفت که با تراشیدن موهای خود، عزت نفس خود را افزایش دهد. او با دوست پسرش ازدواج کرده و از او به عنوان "عشق زندگی" یاد کرده است. حتی پس از تراشیدن موها، صورت او قابل مشاهده است و تنها پیشانی‌اش توسط موهای سر پوشیده شده است.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه عجایب

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


متن برای فارغ التحصیلی پیش دبستانی