نیکو هالکنبرگ: برای فصل بعد آماده هستم


نیکو هالکنبرگ راننده آلمانی تیم فرمول یک هاس بیان کرده با اینکه نتایج به دست آمده در فصل 2023 راضی کننده نبود اما نکات مثبت زیادی داشت. هالکنبرگ پس از وقفه سه ساله ای که داشت، به جای میک شوماخر به تیم فرمول یک هاس آمد و کمپین موفقیت آمیزی داشت و...

نیکو هالکنبرگ راننده آلمانی تیم فرمول یک هاس بیان کرده با اینکه نتایج به دست آمده در فصل 2023 راضی کننده نبود اما نکات مثبت زیادی داشت.

هالکنبرگ پس از وقفه سه ساله ای که داشت، به جای میک شوماخر به تیم فرمول یک هاس آمد و کمپین موفقیت آمیزی داشت و توانست از 12 امتیاز کسب شده هاس در طول فصل، 9 امتیاز را با نام خود ثبت کند.

راننده هاس در مورد اینکه چقدر از حضور پیوسته و مجدد در فرمول یک لذت می‌برد، گفت:

در واقع خیلی دارم لذت می برم. البته بدیهی است که از لحاظ ورزشی راضی کننده نبود و چیزی نبود که ما می خواستیم اما چیزهای مثبت دیگر کفه ترازو سنگین تری نسبت به یکشنبه های سخت و کم امتیاز دارند.

از اینکه دوباره رقابت می کنم و هیجان نبرد در دور اول را حس می کنم و با تیم کار می کنم برایم حس خوبی دارد. حال آماده فصل بعد هستم.

او همینطور در مورد حضور بد هاس در ابوظبی بیان کرد:

این مسابقه، تصویری از کل فصل یعنی همان نداشتن سرعت کافی بود.

مشکلی با تایرها هم وجود نداشت و بیشتر همان عدم سرعت بود که ما نمی توانستیم با خودروهای سریعتر پا به پا برویم. امیدواریم سال آینده ابزارهای بهتری داشته باشیم.

این نوشته را به اشتراک بگذارید

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه اتومبیل‌رانی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود کتاب کار دیکته شب اول ابتدایی - کتاب گاج