اوضاع ملتهب پرسپولیس در آستانه بازی با الدحیل


اوضاع ملتهب پرسپولیس در آستانه بازی با الدحیل

پارسینه: رضا درویش مدیرعامل پرسپولیس روزهای سختی را در این باشگاه پشت سر می‌گذارد و به نظر می‌رسد محبوبیت گذشته را نزد بازیکنان ندارد.

اوضاع ملتهب پرسپولیس در آستانه بازی با الدحیل

همشهری آنلاین نوشت: پرسپولیس در حالی فردا مقابل الدحیل قرار خواهد گرفت که قرار بود رضا درویش مدیرعامل باشگاه، تا قبل از این بازی درصدی از قراردادهای بازیکنان و کادر فنی را بابت این فصل پرداخت کند ولی در فاصله 24 ساعت مانده به شروع این بازی، هنوز پولی به حساب پرسپولیسی‌ها واریز نشده و این موضوع با عصبانیت شدید بازیکنان و اعضای کادر فنی همراه شده است. در چند هفته اخیر رابطه تیم و باشگاه رنگ تیره به خود گرفته و بعد از بیانیه‌ای که بازیکنان علیه درویش دادند، طبیعی بود که این فصا به زودی تغییر نکند.

مدیرعامل پرسپولیس روزهای سختی را در این باشگاه پشت سر می‌گذارد و به نظر می‌رسد محبوبیت گذشته را نزد بازیکنان ندارد. او در چند نوبت به بازیکنان قول داد تا درصدی از قراردادها و همچنین آپشن‌های فصل گذشته را پرداخت کند ولی در نهایت موفق به تهیه پول نشد. پرسپولیس فردا در آخرین بازی از مرحله گروهی مقابل الدحیل قرار خواهد گرفت و برخی شنیده‌ها حاکی از ان است که شاید بازیکنان بعد از این بازی، دوباره علیه درویش مصاحبه کنند.

از طرفی یحیی گل‌محمدی هم در چند هفته اخیر سیاست سکوت در پیش گرفته و باید دید او چه موضعی در مورد اتفاقات اخیر خواهد داشت. تیره شدن رابطه تیم و باشگاه به حدی است که حتی درویش حاضر نشد همراه با پرسپولیس به عربستان برود.


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته

تبلیغ تاثیرگذاز بازیکن اسپانیایی برای عربستان / بعد از هشت ماه کیف پول به آلوارو برگشت