سقف قرارداد وزنه‌برداران در لیگ برتر چقدر است؟


سقف قرارداد وزنه‌برداران در لیگ برتر چقدر است؟

رییس فدراسیون وزنه‌برداری گفت: سقف قرارداد وزنه برداران ۴۰۰ تا ۵۰۰ میلیون است و بسیاری از رشته‌های المپیکی سقف‌های بسیار پایین‌تری دارند.

سقف قرارداد وزنه‌برداران در لیگ برتر چقدر است؟

به گزارش راهبرد معاصر؛ سجاد انوشیروانی امروز، ۱۵ آذرماه در حاشیه هفته دوم لیگ برتر وزنه‌برداری در اهواز، در جمع خبرنگاران اظهار کرد: بسیار خوشحال هستیم که امروز در اهواز و استان خوزستان هفته دوم لیگ برتر در سال ۱۴۰۲ را برگزار می‌کنیم. از همه زحمتشکان و برگزار کنندگان به ویژه باشگاه فرهنگی ورزشی شرکت ملی مناطق نفت خیز جنوب قدردانی می‌کنیم.

به گزارش ایسنا، وی افزود: وزنه برداری در حال طی کردن مسیری است که از سال بعد لیگ خود را به صورت گروهی برگزار کند تا رقابت‌ها بیشتر و جذاب‌تر شوند و شاهد ارتقا کمی و کیفی مسابقات باشیم.

رییس فدراسیون وزنه‌برداری گفت: نیاز وزنه‌برداری ایران است تا در بحث برگزاری لیگ توانمندتر باشد و البته اکنون نیز از تیم‌های حاضر در این رقابت‌ها قدردانی می‌کنم.

انوشیروانی عنوان کرد: لیگ امسال با کیفیت در حال برگزاری است و ملی پوشان در این مسابقات حضور دارند و سعی کرده‌ایم که شرایط به شکلی باشد که فیلتری نباشد تا تیم‌ها هر زمان که ‌بخواهند ملی پوشان برای آن‌ها وزنه بزنند.

وی ادامه داد: از سال بعد تلاش می‌کنیم تا بحث گزینشی تیم ملی را در مسابقات لیگ و مسابقات کشوری را مد نظر قرار دهیم و هر وزنه‌برداری که می‌خواهد در تیم ملی باشد باید در این مسابقات وزنه بزند.

رییس فدراسیون وزنه برداری گفت: تیم ملی بزرگ سالان ما با قدرت و با تمرکز برای المپیک در حال تمرین است و اردوهای این تیم در حال برگزاری است. همچنین برای اردوهای جوانان نیز که اخیرا در مسابقات جهانی مکزیک عنوان قهرمانی را کسب کرد، برنامه ریزی شده تا از روزهای آینده برگزار شود.

انوشیروانی ادامه داد: هدف ما این است که بعد از اتمام بازسازی کمپ تیم ملی همه تیم های رده‌های مختلف ملی شبانه روزی در اردو باشند تا وزنه برداری قدرتمندی را آن طور که انتظار جامعه است داشته باشیم.

وی در خصوص مبلغ قرارداد ورزشکاران نیز گفت: سقف قرارداد وزنه برداران ۴۰۰ تا ۵۰۰ میلیون است و بسیاری از رشته‌های المپیکی سقف‌های بسیار پایین تری دارند. پیش از حضور ما در فدراسیون سقف قرارداد وزنه برداران حدود ۱۵۰ میلیون تومان بود اما اکنون مطمئن هستم در این کمتر از دو سال، سقف قرارداد ۴۰۰ میلیون تومان را رد کرده است.

وی در پایان افزود: سقف قرارداد برای سال بعد نیز ارتقا خواهد داشت اما قرارداد ها قطعا بر اساس سطح و توان وزنه برداران منعقد خواهد شد./ایسنا

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه وزنه‌برداری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


چهره واقعی اوس غلام ”نون خ” با استایلی شیک و امروزی رو دیده بودین ؟!