هدیه گرانقیمت بهاره رهنما / طراحی خاص انگشتر جواهر! + عکس


هدیه گرانقیمت بهاره رهنما / طراحی خاص انگشتر جواهر! + عکس

بهاره رهنما در اینستاگرام عکسی از انگشتری که از مادرش هدیه گرففته است را منتشر کرده است. بهاره رهنما متولد سال ۵۲ در اراک زاده شد. او دختر پروین قائم‌مقامی بازیگر سینما است و روزهای اخیر جشن تولد او بسیار سوژه...

بهاره رهنما در ایهدیه گرانقیمت بهاره رهنما / طراحی خاص انگشتر جواهر! + عکسنستاگرام عکسی از انگشتری که از مادرش هدیه گرففته است را منتشر کرده است. بهاره رهنما متولد سال ۵۲ در اراک زاده شد. او دختر پروین قائم‌مقامی بازیگر سینما است و روزهای اخیر جشن تولد او بسیار سوژه شده است.

هدیه گرانقیمت بهاره رهنما

هدیه گرانقیمت بهاره رهنما / طراحی خاص انگشتر جواهر! + عکس

دعوای بهاره رهنما با سیروان خسروی

داستان دعوای او با بهاره رهنما به فروردین ماه سال ۱۳۹۷ بر می‌گردد.سیروان خسروی در یک پست اینستاگرامی، نسبت به وضعیت و مشکلات کشور انتقادات تندی را مطرح کرد. نوک پیکان انتقادات او هم نسبت به سلبریتی‌هایی بود که در انتخابات ریاست جمهوری سال ۱۳۹۶، فعالیت‌های تبلیغاتی داشتند. او گفته بود: «مشمئزکننده‌تر از وضعیت اسفناک کشور، پُست‌های انتقادی سلبریتی‌هایی هستش که پارسال همین موقع در حال یارگیریِ بنفش بودن، قبل‌تر هم مشغول یارگیری سبز و امروز هم که منتقدند و فردا هم حامی رنگ مد روز و باب میل اکثریت خواهند بود.»

بعد از آن، امیرمهدی ژوله به آن پست سیروان خسروی واکنش نشان داد، ولی در اتفاقی عجیب، اینستاگرام این بازیگر و نویسنده سینما و تلویزیون هک شد. پس از هک صفحه امیرمهدی ژوله، بهاره رهنما در توئیتر ضمن حمایت از ژوله انتقادات تندی را علیه سیروان خسروی مطرح کرد. او در چند توئیت نسبت به نظرهای سیروان خسروی، نقدهای جدی را بیان کرد و از مهم‌ترین نکات اشاره شده توسط بهاره رهنما هم این بود که سیروان خسروی را متهم به جلب توجه با بی‌ادبی کرده بود. در همان زمان و پس از صحبت‌های بهاره رهنما، سیروان خسروی سکوت کرد، اما شایعاتی مبنی بر شکایت او از این بازیگر سینما و تلویزیون شنیده می‌شد.

شکایت از نادر فتوره‌چی

در دی ۱۳۹۳ پیمان قاسم‌خانی و بهاره رهنما از نادر فتوره‌چی به علت یادداشت‌هایش در فیسبوک که بهاره رهنما (همسر قاسم‌خانی در آن زمان) را به فرصت طلبی برای مطرح شدن متهم کرده بود، شکایت کردند. و همچنین قاسم‌خانی یک یادداشت در رابطه با این شکایت در فضای مجازی قرار داد. فتوره‌چی پس از این شکایت دادگاهی شد، اما با قرار کفالت آزاد شد و درنهایت رهنما رضایت داد.


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته

تزیین جشن الفبا در مدرسه | 40 ایده تزیین جشن الفبا در مدرسه برای کلاس اولی ها برای دهه ...