درمان سردردهای تنشی و میگرن


درمان سردردها عصبی و میگرن با هیپنوتیزم و رواندرمانی دکتر جعفر دارابی(با بیش از ۲۵ سال تجربه بالینی و هیپنوتیزم) تلفن رزرو نوبت_تهران_۴۴۰۳۰۷۱۹ یکی از انواع مشکلات بشر سردردهای عصبی خصوصا از نوع میگرن است.سردرد میگرن در واقع سردرد عروقی است و...

درمان سردردهای تنشی و میگرندرمان سردردها عصبی و میگرن با هیپنوتیزم و رواندرمانی

دکتر جعفر دارابی(با بیش از ۲۵ سال تجربه بالینی و هیپنوتیزم)

تلفن رزرو نوبت_تهران_۴۴۰۳۰۷۱۹

یکی از انواع مشکلات بشر سردردهای عصبی خصوصا از نوع میگرن است.سردرد میگرن در واقع سردرد عروقی است و ناشی از روند جریان خون در مغز است.سردرد میگرن معمولا یک طرف سر را درگیر میکند،درد همراه با نبض است،تاری دید و حالت تهوع هم دارد.

میگرن انواع و اقسام زیادی دارد.گفته میشود ۱۱ نوع میگرن وجود دارد.میگرن مزمن،میگرن چشمی،میگرن با اورا یا علامت پیش از شروع،میگرن بدون اورا،میگرن قاعدگی و انواع دیگر.

علت میگرن

میگرن علل زیادی دارد و مهمترین دلیل و علت میگرن ارث و ژنتیک است.در این خصوص (علت میگرن) به ۱۵ علت اشاره میشود که مهمترین آنها عبارتند از:

-سابقه ارثی و خانوادگی.

-کم شدن آب بدن.

-تغییرات هورمونی.

-اختلالات خواب.

-نور زیاد.

-گرسنگی و کاهش فشار خون.

-مصرف سیگار و الکل.

-استرس و اضطراب.

پیشگیری از میگرن

با توجه به علل بیان شده،اولین قدم این است که علت بروز سردرد را شناسایی کنید.مثلا اگر علت بروز میگرن شما گرسنگی است،با سیر نگه داشتن خود و پیشگیری از کاهش فشار خون،از بروز سردرد جلوگیری نمایید.

نوشیدن مقدار مناسب آب،ورزش خصوصا مراقبه،تنظیم الگوی خواب از موارد دیگریست که توسط پزشکان مغز و اعصاب توصیه شده است.

درمان میگرن با هیپنوتیزم

هیپنوتیزم درمانی زمانی برای شما مناسب است که احساس کنید دچار مشکلات استرس و اضطراب هستید.اگر میزان عصبی بودن شما بالاست،آنوقت با مراجعه به روانشناس بالینی که هیپنوتیزم هم بداند،میتوانید باعث کاهش سردرد عصبی و میگرن شوید.برای اطلاعات بیشتر در مورد هیپنوتیزم به مقاله مراجعه کنید.

دکتر جعفر دارابی(هیپنوتراپست و استاد دانشگاه)

کلمات کلیدی=درمان سردرد میگرن،درمان میگرن با هیپنوتیزم،درمان سردرد های عصبی با هیپنوتیزم.دکتر خوب برای درمان میگرن در تهران،بهترین دکتر برای درمان سردرد در تهران.درمان سردرد میگرن،درمان میگرن با هیپنوتیزم،درمان سردرد های عصبی با هیپنوتیزم.دکتر خوب برای درمان میگرن در تهران،بهترین دکتر برای درمان سردرد در تهران.درمان سردرد میگرن،درمان میگرن با هیپنوتیزم،درمان سردرد های عصبی با هیپنوتیزم.دکتر خوب برای درمان میگرن در تهران،بهترین دکتر برای درمان سردرد در تهران.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه روانشناسی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


تصاویر: جشنواره کوچ عشایر مغان