این زن به تنهایی بازاریان چابهار و کرمان را نقره داغ کرد


این زن به تنهایی بازاریان چابهار و کرمان را نقره داغ کرد

رکنا: زن جوانی که با معرفی خود به عنوان نماینده یک فروشگاه در چابهار از مغازه داران کلاهبرداری می کرد، دستگیر و از ادامه اقدامات فریبکارانه اش جلوگیری شد.

به گزارش رکنا، رئیس پلیس آگاهی استان کرمان در تشریح این خبر بیان کرد: نیروهای پلیس آگاهی به دنبال طرح شکایت چند مغازه دار مبنی بر کلاهبرداری یک زن از آن ها به صورت خرید حجم زیادی برنج با ارائه سفته و چک های بلامحل، تحقیقات خود را آغاز کردند.

سرهنگ حمیدرضا میرحبیبی با اشاره به این که ماموران با انجام تحقیقات تخصصی، هویت این زن را مشخص کردند، افزود: ماموران با اقدامات پلیسی این زن را که در صدد ادامه کلاهبرداری از مغازه داران دیگر بود دستگیر کردند.

وی گفت: در تحقیقات تکمیلی مشخص شد این فرد با معرفی خود به عنوان نماینده یک واحد تجاری در چابهار اقدام به خرید برنج از مغازه ها و ارائه چک و سفته به آن ها می کرده و برنج های خریداری شده را در شهرهای دیگر با قیمت کمتر به فروش می رسانده است.

این مقام ارشد پلیس آگاهی با اشاره به کلاهبرداری های مکرر این خانم از چندین واحد صنفی در شهر کرمان در این زمینه به اصناف، بازاریان و کسبه توصیه کرد: در انجام معاملات و خرید و فروش اجناس و کالاهای خود نهایت دقت را در نوع درخواست ها و نحوه دریافت و تبادل وجوه داشته باشند تا در دام این گونه کلاهبردارها گرفتار نشوند.


این زن به تنهایی بازاریان چابهار و کرمان را نقره داغ کرد

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه کلاهبرداری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


معما / زیر 10 ثانیه نسبت فامیلی ما رو حدس بزنید !!