همیلتون: از همان اول می‌دانستم که سال سختی در پیش است


لوئیس همیلتون بیان کرد که از همان لحظه اولی که با خودروی W14 مرسدس رانندگی کرد، می دانست که یک فصل سخت و طولانی خواهد بود. همیلتون و مرسدس در ابتدای دوره توربو هایبرید از موفقیت های زیادی برخوردار شدند که سبب شد این راننده بریتانیایی در هفت سال شش...

لوئیس همیلتون بیان کرد که از همان لحظه اولی که با خودروی W14 مرسدس رانندگی کرد، می دانست که یک فصل سخت و طولانی خواهد بود.

همیلتون و مرسدس در ابتدای دوره توربو هایبرید از موفقیت های زیادی برخوردار شدند که سبب شد این راننده بریتانیایی در هفت سال شش قهرمانی جهان را کسب کند.

لوئیس که در دو فصل گذشته به 103 برد خود اضافه نکرده، در مورد مقایسه دو خودروی گذشته بیان کرده است:

به یاد می آورم که دقیقاً حس یکسانی وجود داشت و این قطعاً احساس خوبی نبود. واقعاً امیدهای زیادی داشتم.

سال گذشته اوضاع اینطور بود که ” این ماشین شگفت انگیز و منحصر به فرد است و هیچ کس چیزی شبیه به آن نخواهد داشت” تا اینکه به اولین تست رسیدیم.

بنابراین کمی محتاط تر بودم و حسم این طور بود که باید “ببینیم چه می شود”.” خواهیم دید. سپس ماشین همه نوع مشکلاتی را داشت.

فقط می دانستم که یک سال طولانی خواهد بود. مطمئنم که ناامیدی هایی وجود داشته، زیرا من تغییرات خاصی را خواستم که انجام نشد.

همیلتون همچنین فاش کرد که مرسدس نمی داند مشکل چیست

با این حال، او توانست سال خوبی را داشته باشد و در رده سوم جدول قهرمانی رانندگان قرار گیرد، همیلتون در مورد طرز فکر خودش در طول فصل گفت:

با داشتن تجربه سال قبل، خودم را غرق جلسات مختلف با تیم کردم. توانستم در طول سال بسیار مثبت تر بمانم و این حس را حفظ کنم که” این یک فصل طولانی خواهد بود، اما نباید تسلیم شویم و باید ادامه دهیم تا حداکثر توان ماشین را از آن استخراج کنیم و هرچه ممکن است را به دست آوریم.

فکر می کنم برای امسال آنها فکر می کردند:”پایه و اساس کار خوب است و ما فقط باید به یک نقطه ای برسیم.” اما اینطور نبود. به همین دلیل من در همان ماه فوریه ناامید شدم، زیرا آنها تغییراتی را که من درخواست کرده بودم را انجام ندادند.

اما خب ما در ابتدای سال یک ستاره راهنما و بخت و اقبال نداریم که به راه را نشان دهد و بگوید که در کجای کاریم. این مسیر بیشتر یک خط زیگزاگ بود.

هر چند وقت یک بار، اتفاق مثبتی رخ می داد و شما اینطور بودید که “خب همینه دیگه!” اما بعد دوباره تغییر می کرد. بنابراین هدف همیشه در حال حرکت کردن است.

این نوشته را به اشتراک بگذارید

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه اتومبیل‌رانی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود کتاب کار دیکته شب اول ابتدایی - کتاب گاج