مرکز مشاوره انجمن روان‌شناسی ایران راه‌اندازی شد


مرکز مشاوره انجمن روان‌شناسی ایران راه‌اندازی شد

به گزارش فارس، حمید پورشریفی، رئیس انجمن علمی روانشناسان ایران با بیان اینکه این خدمات که با تعرفه مصوب سازمان نظام روانشناسی و مشاوره کشور برای ایرانیان داخل و خارج از کشور ارائه می‌شود، در ادامه اظهار...

مرکز مشاوره انجمن روان‌شناسی ایران راه‌اندازی شد
به گزارش فارس، حمید پورشریفی، رئیس انجمن علمی روانشناسان ایران با بیان اینکه این خدمات که با تعرفه مصوب سازمان نظام روانشناسی و مشاوره کشور برای ایرانیان داخل و خارج از کشور ارائه می‌شود، در ادامه اظهار کرد: مرکز خدمات روان‌شناسی و مشاوره انجمن روا‌ن‌شناسی ایران با مجوز سازمان نظام روان‌شناسی و مشاوره فعالیت می‌کند.

وی با بیان اینکه در این مرکز مشاوره خدمات مشاوره‌ای تلفنی و تصویری هم انجام می‌شود، افزود: در این مرکز خدمات مشاوره و روان‌درمانی تخصصی (مشاوره و روان‌درمانی فردی و بزرگسال، مشاوره پیش از ازدواج، زوج و خانواده، مشاوره تحصیلی، مشاوره کودک و نوجوان، روانپزشکی و روانسنجی) توسط متخصصان روانشناسی و مشاوره با تعرفه مصوب سازمان نظام روانشناسی و مشاوره کشور ارائه می‌شود.

رئیس انجمن علمی روانشناسان ایران، با بیان این‌که این انجمن، با داشتن بیش از 30 هزار عضو، در سطوح تحصیلی و تخصصی مختلف، که شمار قابل توجهی از آن‌ها در سطوح بالای دانشگاهی از جمله استاد تمامی هستند، در ادامه خاطرنشان کرد: انجمن علمی روانشناسان ایران بزرگترین و با سابقه‌ترین انجمن روان‌شناسی کشور است.

پورشریفی در ادامه توضیح داد: این انجمن در تداوم وظایف اصلی خود، یعنی توسعه و ترویج علم روان‌شناسی، فعالیت‌های مختلفی انجام می‌دهد که کسب رتبه A در سیزده سال متمادی و اخذ جوایز مختلف از جمله نائل شدن به انجمن رتبه برتر کشور از ثمرات آن است. وی ادامه داد: هم‌اکنون بر اساس اساسنامه انجمن، که فعالیت‌های حرفه‌ای و ارایۀ خدمات را برای این انجمن تعیین کرده است، مرکز خدمات روان‌شناسی و مشاوره انجمن روان‌شناسی ایران، فعالیت خود را آغاز کرده است و هدف اصلی تأسیس این مرکز، بهره‌گیری از ظرفیت‌های تخصصی بالای اعضای انجمن و تسهیل دسترسی عموم جامعه به خدمات مشاوره و روان‌درمانی با استانداردهای معتبر و با هزینه مناسب است.

رئیس انجمن علمی روانشناسان ایران، با تأکید مجدد بر این‌که مجوز فعالیت مرکز مشاوره انجمن روان‌شناسی ایران از طرف سازمان نظام روان‌شناسی و مشاوره کشور صادر شده است، افزود: با توجه به حساسیت خدمات روان‌شناسی و ضرورت رعایت حقوق مراجعان، سعی شده است متخصصان با فرآیند علمی مناسب، در دو مرحلۀ آزمون و نیز مصاحبه توسط شورای علمی این مرکز، که از متخصصان نام‌آور و اعضای هیأت مدیره انجمن هستند، گزینش شوند.

پورشریفی، ادامه داد: با توجه به جایگاه حساس علمی انجمن و ضرورت ارایه خدمات مناسب، حمید پیروی، باسابقه‌ترین مدیر مراکز مشاوره دانشجویی کشور و رئیس سابق مرکز مشاوره دانشگاه تهران، به‌عنوان مدیر این مرکز تعیین شده‌اند.

وی یادآور شد:برای اطمینان از صحت خدمات ارایه شده، فعالیت متخصصان این مرکز، تحت سوپروایزری دکتر «بهروز دولتشاهی»، از باسابقه‌ترین روان‌شناسان بالینی کشور است. ورود به صفحه مرکز مشاوره و خدمات روانشناختی انجمن روانشناسی ایران از طریق لینک https://iranpa.org/clinic امکانپذیر است.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه روانشناسی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود آهنگ خاص و بی نظیر اجتماعی سارینا از شاهین نجفی