قتل شوهر زن جوان بخاطر 5 میلیون تومان / قاتل در یک قدمی چوبه دار


قتل شوهر زن جوان بخاطر 5 میلیون تومان / قاتل در یک قدمی چوبه دار

حوادث رکنا: مردی که به خاطر ۵ میلیون تومان یک راننده تاکسی را به قتل رسانده بود با حکم قضات دادگاه کیفری یک استان تهران به قصاص و پرداخت دیه محکوم شد.

به گزارش رکنا، پاییز سال ۱۴۰۰ زنی خبر ناپدید‌شدن همسرش را به پلیس اعلام کرد و گفت: شوهرم با تاکسی کار می‌کرد البته تاکسی مال خودش نبود، صاحب‌خودرو در کار ساخت و‌ساز بود و از شوهرم بابت اجاره تاکسی پول می‌گرفت اما از مدتی قبل بر سر 5 میلیون تومان با هم اختلاف پیدا کرده بودند.

به این‌ترتیب پلیس به سراغ صاحب‌تاکسی رفت و پس از تحقیق او را بازداشت کرد. مرد میانسال مدتی بعد به قتل اعتراف کرد و گفت: مقتول باید 5 میلیون تومان به من می‌داد اما زیر بار نمی‌رفت تا اینکه روز حادثه او را به باغم در شهریار دعوت کردم تا اختلاف حساب‌مان را حل کنیم. وقتی دوباره بحث پول به میان آمد عصبانی شد و باهم درگیر شدیم و من با ضربه‌های چاقو او را کشتم. بعد هم برای اینکه ردی از او باقی نگذارم ۴ لیتر بنزین روی جسدش ریختم و او را آتش زدم و درنهایت هم جسد سوخته‌اش را در انتهای باغ دفن کردم.

با اظهارات متهم، مأموران به باغ شهریار رفتند و جسد سوخته مقتول را بدون سر پیدا کردند. پس از تکمیل تحقیقات پرونده برای رسیدگی به شعبه 10 دادگاه کیفری یک استان تهران فرستاده شد.

در ابتدای این جلسه اولیای‌دم درخواست قصاص کردند اما متهم منکر قتل شد با این‌حال قضات باتوجه به اسناد و مدارک موجود او را به قصاص و پرداخت دیه به دلیل جنایت بر میت محکوم کردند.


قتل شوهر زن جوان بخاطر 5 میلیون تومان / قاتل در یک قدمی چوبه دار

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه قتل

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


علی‌اکبر طوفان‌پناه بازیگر قبل انقلاب و دوست بهروز وثوقی به کما رفت