دوست نکونام مانع شکست استقلال در دربی شد!


دوست نکونام مانع شکست استقلال در دربی شد!

در نیم فصل لیگ برتر بیست و یکم یکی از بازیکنان استقلال به فولاد رفت و جزو دوستان صمیمی سرمربی وقت تیم خوزستانی شد.

دوست نکونام مانع شکست استقلال در دربی شد!

به گزارش راهبرد معاصر؛ در شرایطی که آرش رضاوند در لیگ برتر بیست و یکم نیم فصل اول ضعیفی را پشت سر گذاشته بود فرهاد مجیدی پس از دریافت درخواست جواد نکونام (سرمربی وقت فولاد) برای به خدمتگیری آرش رضاوند با جدایی او موافقت کرد تا سعید مهری را به جای او به خط هافک استقلال اضافه کند.

آرش رضاوند در نیم فصل دوم لیگ برتر بیست و یکم در ۱۴ مسابقه به مدت ۱۱۷۰ دقیقه برای فولاد به میدان رفت و توانست در همان نیم فصل، ۴ گل به ثمر برساند. این تعداد گل به اندازه مجموع گل‌های فصل قبل و فصل جاری لیگ برتر رضاوند برای استقلال است.

نکونام که از عملکرد این بازیکن قرضی به شدت رضایت داشت در تابستان سال ۱۴۰۱ به شدت در حال مذاکره با باشگاه استقلال بود تا این بازیکن را برای فصل بیست و دوم لیگ برتر نیز در اختیار داشته باشد اما ریکاردو ساپینتو سرمربی وقت پرتغالی استقلال که رضاوند را در اردوی ترکیه دیده بود به ارزش‌های این بازیکن پی برده و مانع از جداییش شد.

رضاوند طی تابستان سال جاری و پس از نزدیک شدن نکونام به استقلال جزو بازیکنانی بود که به رغم داشتن مشکلات مالی به خاطر صحبت‌های خصوصی با جواد نکونام سرانجام تصمیم گرفت در استقلال بماند.

رضاوند که این فصل بین بازیکنان استقلال جزو آخرین نفراتی بوده که توانسته از باشگاه پول دریافت کند، در دیدار دربی سرانجام به کمک دوستش آمد و توانست با گرفتن یک پنالتی حساس در یکی از حیثیتی‌ترین مسابقات استقلال، جواد نکونام، سرمربی و دوست صمیمی‌اش را از شکست مقابل رقیب دیرینه نجات بدهد.


علی نعمتی در اواخر دیدار دریای اخیر با خطا روی آرش رضاوند که تا درون محوطه ۱۸ قدم حریف نفوذ کرده بود زمینه ساز اعلام یک ضربه پنالتی و کسب نتیجه تساوی توسط شاگردان نکونام شد.

ناگفته نماند؛ آرش رضاوند در فصل جاری لیگ برتر در هر ۱۱ مسابقه تیم استقلال از ابتدا در ترکیب ثابت بوده و تا اینجا ۹۸۶ دقیقه با میانگین ۸۹٬۹ دقیقه برای استقلال در دیدارهای اخیر به میدان رفته است او این فصل یک گل هم در دیدار مقابل صنعت نفت آبادان به ثمر رساند که اولین گل استقلال در فصل جدید به شمار می ررفت. مسابقه ای که این تیم با نتیجه ۰-۳ برنده ابادان را ترک کرد./ خبر ورزشی

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


لخته خون گوشتی شبیه جگر در پریودی چیست و چه علتی دارد‌؟ +‌روش درمان