فال ابجد امروز یکشنبه 26 آذر 1402


فال ابجد امروز یکشنبه 26 آذر 1402

فال ابجد امروز یکشنبه ۲۶ آذر ۱۴۰۲ برای دوستداران و طرفداران فال و طالع بینی قرار داده ایم.

فال ابجد یکی از فال‌های پرطرفدار و بسیار قدیمی است که افراد بسیاری به پیشگویی‌ها و طالع‌های این فال اعتقاد دارند.

فـال ابجد روزانه متولدین فروردین

به طور کلی فردی اجتماعی هستید و از معاشرت با دیبگران لذت می برید و به همین دلیل دوستان و آشنایان زیادی در اطراف خود دارید اما امروز حس می کنید به تنهایی بیشتری نیاز دارید. مطمئن باشید اگر به احساستان اهمیت ندهید؛ ممکن است با اطرافیانتان رفتار خوبی نداشته باشید و نتوانید واکنش هایتان را کنترل کنید.

فـال ابجد روزانه متولدین اردیبهشت

این روزها مسئولیت های زیادی بر عهده ی شماست و امروز در کارهایتان بیش از اندازه عجله دارید زیرا در حال هماهنگ کردن چند کار به طور همزمان هستید و حسابی سرتان شلوغ است. بهتر است در میان شلوغی روز, زمانی را برای استراحت در نظر بگیرید و سعی کنید با دوستان یا اعضای خانواده اتان صحبتی کوتاه داشته باشید تا خستگی تان رفع شود.

فـال ابجد روزانه متولدین خرداد

امروز شخصی به خانه ی شما می آید که اصلا انتظارش را نداشتید اما برخلاف فکر شما همه چیز به خوبی پیش خواهد رفت و لحظات خوبی را با هم سپری می کنید و مکالمات جالبی با هم خواهید داشت. دوست دارید در یک کلاس آموزشی شرکت کنید اما در این باره هنوز شک هایی دارید پس بهتر است کمی بیشتر صبر کنید.

فـال ابجد روزانه متولدین تیر

متاسفانه امروز ممکن است با حرف هایتان یکی از عزیزانتان را برنجانید و یا روابط عاطفی خود را با حرف هایتان به خطر بیندازید. هر چند خیلی زود می توانید اوضاع را رو به راه کنید اما بهتر است سعی کنید قبل از هر حرفی به خوبی فکر کنید و در مورد نحوه ی حرف هایی که می زنید؛ بیشتر دقت کنید.

فـال ابجد روزانه متولدین مرداد

امروز یکی از آشنایانتان راز یا خبری را با شما در میان می گذارد که به شدت باعث شگفتی و تعجب شما خواهد شد اما سعی نکنید واکنش خود را کنترل کنید زیرا رنگ رخساره تان, حال و احوالتان را به خوبی نمایان می کند. اگر می خواهید در کسب و کارتان پیشرفت کنید باید در برخی امور به روز شوید و تکنولوژی روز پیش بروید خود را به دیگران نیز تعمیم دهید.

فـال ابجد روزانه متولدین شهریور

در حال تدارک یک مهمانی یا جشن هستید و برای آن استرس های زیادی دارید اما استرستان بی مورد است زیرا همه چیز به بهترین نحو خود پیش خواهد رفت. احساس می کنید همسر یا دوستتان خوبی های شما را درک نمی کند و یا به اندازه ی کافی از شما قدردانی نشده است اما امروز زمان خوبی برای صحبت کردن در این مورد نیست.

فال ابجد امروز یکشنبه 26 آذر 1402

فـال ابجد روزانه متولدین مهر

امروز کارهای زیادی برای انجام دادن دارید و حسابی گیج شده اید اما نگران نباشید. سعی کنید کارها و وظایفتان را یادداشت کنید و بر اساس اولویت آن ها را انجام دهید. اما اگر نتوانستید تمام کارها را پیش ببرید؛ ناراحت نشوید زیرا فردا و یا روزهای دیگر می توانید کم کم آن ها را انجام دهید.

فـال ابجد روزانه متولدین آبان

یک فرصت شغلی خوب برای مشا پیش آمده است اما برای قبول آن دودل هستید بهتر است هر چه سریع تر فکرهایتان را بکنید و تصمیمتان را بگیرید زیرا ممکن است این فرصت را با دست دست کردن از دست بدهید. شرایط مالی شما چندان مناسب نیست اما چاره ای جز صبر کردن ندارید تا کم کم بتوانید اوضاع را بهبود ببخشید.

فـال ابجد روزانه متولدین آذر

در حال تلاش هستید تا زندگیتان را تغییر دهید و یک جهت و مسیر مشخص برای خودتان پیدا کنید ولی متاسفانه ممکن است شرایط خانوادگی ویژه ای برایتان پیش بیاید وم جبور شوید فعلا دست نگه دارید. گاهی آن قدر خودتان را وقف دیگران می کنید و سعی می کنید به دیگران کمک کنید؛ که نیاز ها و رویاهای خود را فراموش می کنید.

فـال ابجد روزانه متولدین دی

در آغاز روز با مشکلاتی مواجه می شوید که حسابی عصبی و آشفته اتان می کند اما مطمئن باشید این مسائل خیلی سریع حل خواهد شد و می توانید از بقیه ی روزتان لذت ببرید. گاهی توقعات زیادی از اطرافیانتان دارید که باعث می شود میان شما و آن ها فاصله ای ایجاد شود پس سعی کنید سطح توقعات خود را پایین بیاورید و واقع بین باشید.

فـال ابجد روزانه متولدین بهمن

شما از آن دسته افرادی هستید که بسیار مسئولیت پذیر هستید اما وقت آن رسیده است که در زندگی تان یک تعادل ایجاد کنید و آن قدر خودتان را غرق در کار و مسائل کاری نکنید. امروز وقت خوبی است که زمان بیشتری را در کنار خانواده و دوستانتان بگذرانید و کمی خوش بگذرانید و انرژی منفی این مدت را از بین ببرید.

فـال ابجد روزانه متولدین اسفند

امروز تمایلی به ارتباط برقرار کردن با دیگران ندارید و دوست دارید بیشتر تنها باشید. همچنین ممکن است از آشنایی یا صمیمیت با افراد جدید خودداری کنید. زیرا فکر می کنید صمیمت بیشتر با دیگران می تواند امنیت شما را به خطر بیندازد و یا آن ها با نیت دیگری به شما نزدیک شده باشند اما بهتر است سعی کنید این موضوع را به گونه ای مطرح کنید که باعث ناراحتی و کدورت نشود.

حروف ابجد چیست؟

حروف ابجد در واقع یک شیوه برای مرتب سازی حروف عربی است. در این شیوه که بر پای اولیه خط فنیقی شکل گرفته به هر کدام از حروف یک ارزش عددی داده می‌شود. در واقع اعداد ۱ تا ۱۰۰۰ بین ۲۸ حرف عربی تقسیم شده است.

در جدول زیر ترتیب حروف «الف، ب، ج، د، ه، و، ز، ح، ط، ی، ک، ل، م، ن، س، ع، ف، ص، ق، ر، ش، ت، ث، خ، ذ، ض، ظ، غ» و ارزش عددی هر کدام آمده است.

جدول حروف ابجد

حرف ارزش حرف ارزش حرف ارزش
ا ۱ ی ۱۰ ق ۱۰۰
ب ۲ ک ۲۰ ر ۲۰۰
ج ۳ ل ۳۰ ش ۳۰۰
د ۴ م ۴۰ ت ۴۰۰
ه ۵ ن ۵۰ ث ۵۰۰
و ۶ س ۶۰ خ ۶۰۰
ز ۷ ع ۷۰ ذ ۷۰۰
ح ۸ ف ۸۰ ض ۸۰۰
ط ۹ ص ۹۰ ظ ۹۰۰
غ ۱۰۰۰
از حروف ابجد برای متناظر کردن اعداد و واژه‌ها نیز استفاده می‌شود. برای این کار عدد متناظر با هر یک از حروف واژه مورد نظر را از جدول حروف ابجد در آورده و سپس اعداد را با هم جمع می‌زنیم. برای مثال ابجد اسم علی ۱۱۰ می‌شود به این ترتیب که ع. برابر با ۷۰، ل. برابر با ۳۰ و‌ ی برابر با ۱۰ است و مجموع این اعداد ۱۱۰ می‌شود. در فارسی به این معادل سازی حساب جمل بر وزن گسل گفته می‌شود.

برای اینکه بتوان حروف ابجد را آسانتر به خاطر سپرد هر چندتا حرف پیاپی به شکل واژه در آمده و تلفظ می‌شوند. این واژه‌ها عبارت‌اند از: «اَبْجَدْ – هَوَّزْ – حُطّی – کَلَمَنْ – سَعْفَصْ – قَرَشَتْ – ثَخَّذْ – ضَظِغْ»

در مورد حروف فارسی که الفبای ابجد آنها را ندارد یعنی “پ”، “چ”، “ژ”، و “گ”، عدد ابجد آنها برابر با حرف مشابه آن ها در عربی در نظر گرفته شود؛ پ= ب، چ = ج، ژ= ز، و گ= ک. در برخی منابع برای محاسبه ابجد اسامی که در آنها این حروف فارسی به کار برده شده است، به جای در نظر گرفتن عدد حروف عربی مشابه، ارزش عددی آنها را برابر صفر محسوب می کنند. در منابعی نیز به “گ” ارزش دوهزار، به “چ” ارزش سه هزار، به “پ” ارزش چهارهزار و به “ژ” ارزش پنج هزار داده اند.

گاه در کلماتی، یک حرف مشد است که در خواندن دو حرف و در نوشتن یک حرف است مانند کلمه محمّد که حرف م در آن مشدد است. بنابراین عدد محمد؛ ٩٢ است ، نه ١٣٢ !

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فال

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


جوک،متن و اس ام اس بی ادبی و زناشویی شب جمعه (18+)