آنر گوشی خوش قیمت X8b را با نمایشگر AMOLED، تراشه اسنپدراگون 680 و دوربین 108 مگاپیکسلی معرفی کرد


شرکت آنر امروز از گوشی میان‌رده جدیدی با عنوان X8b رونمایی کرد. باید گفت...
شرکت آنر امروز از گوشی میان‌رده جدیدی با عنوان X8b رونمایی کرد. باید گفت X8b نسخه ارتقا یافته و قدرتمندتر از گوشی Honor X8 است که در ماه مارس گذشته معرفی و روانه بازار شد. آنر به منظور ارتقای این گوشی میان‌رده از پنل AMOLED به جای نمایشگر LCD...

شرکت آنر امروز از گوشی میان‌رده جدیدی با عنوان X8b رونمایی کرد. باید گفت X8b نسخه ارتقا یافته و قدرتمندتر از گوشی Honor X8 است که در ماه مارس گذشته معرفی و روانه بازار شد. آنر به منظور ارتقای این گوشی میان‌رده از پنل AMOLED به جای نمایشگر LCD استفاده کرده است و همچنین شاهد بهبود دوربین و بخشی از دیگر قابلیت‌های این محصول هستیم.

گوشی X8b، محصول میان‌رده جدیدی است که امروز از سوی شرکت آنر معرفی شد و قرار است در آینده نزدیک روانه بازار شود. با توجه به اینکه این گوشی نسخه‌ای ارتقا یافته از گوشی X8 این شرکت است و شاهد حضور نمایشگرهای AMOLED با نرخ بروزرسانی عالی، تراشه اسنپدراگون 680 و همچنین دوربین اصلی سه‌گانه و 108 مگاپیکسلی در آن هستیم انتظار می‌رود پس از عرضه با استقبال مناسبی از سوی کاربران همراه شود.

مشخصات گوشی آنر X8b

براساس اطلاعات منتشر شده از سوی Gizmochina، گوشی آنر X8b دارای ابعاد 161 در 74.5 در 5.78 میلی‌متری است و وزن آن به 166 گرم می‌رسد. این گوشی میان‌رده به نمایشگر 6.7 اینچی AMOLED با وضوح Full HD+ یا 2412 در 1080 پیکسلی مجهز است و نرخ بروزرسانی 90 هرتزی را در کنار قابلیت PWM Dimming با فرکانس 3240 هرتزی در دسترس کاربران خود قرار می‌دهد. از میان دیگر قابلیت‌های نمایشگر این گوشی می‌توان به حداکثر میزان روشنایی 2000 nits و همچنین پشتیبانی از 100 درصد از طیف رنگ‌های DCI-P3 اشاره کرد.

نمایشگر گوشی آنر X8b

در پنل اصلی این گوشی هوشمند می‌توان حاشیه‌های نسبتاً باریک و همچنین بریدگی قرصی شکلی را مشاهده کرد که دسترسی کاربران به دوربین سلفی 50 مگاپیکسلی و همچنین یک فلش LED را ممکن می‌کند. در پنل پشتی این گوشی هوشمند نیز یک جزیره مربعی شکل دیده می‌شود که میزبان دوربین اصلی سه‌گانه و همچنین فلش LED آن است. این دوربین توسط یک سنسور 108 مگاپیکسلی، یک سنسور 5 مگاپیکسلی با لنز با زاویه دید فوق عریض و همچنین یک سنسور 2 مگاپیکسلی ماکرو پشتیبان می‌شود. دوربین این گوشی قابلیت بزرگ‌نمایی 8 برابری به صورت دیجیتال را هم در اختیار دارد.

آنر همچنین برای این گوشی خود تراشه هشت هسته‌ای اسنپدراگون 680 و باتری با ظرفیت 4500 میلی آمپر ساعتی را در نظر گرفته است که در بهترین حالت می‌توان توسط شارژرهای 35 وات انرژی موردنیاز آن را تامین کرد. این گوشی از فناوری شارژ سریع SuperCharge شرکت آنر نیز پشتیبانی کامل دارد. قرار است گوشی آنر X8b در پیکربندی‌های مختلف با هشت گیگابایت حافظه رم و همچنین 128 یا 256 یا 512 گیگابایت حافظه داخلی عرضه شود.

در همین رابطه بخوانید:

- گوشی Honor X8 5G با تراشه اسنپدراگون 480 پلاس و باتری قدرتمند معرفی شد
- گوشی جذاب Honor X7b رسماً معرفی شد؛ دوربین 108 مگاپیکسلی و باتری حجیم 6000 میلی‌آمپری
- گوشی جذاب آنر مجیک 6 لایت با تراشه اسنپدراگون 6 نسل 1 و دوربین 108 مگاپیکسلی معرفی شد

دوربین گوشی آنر X8b

از میان دیگر قابلیت‌ها و ویژگی‌های این گوشی هوشمند می‌توان به سیستم عامل اندروید 13، رابط کاربری Magic OS 7.2 UI، پشتیبانی همزمان از دو سیم کارت، ارتباط 4G VoLTE و همچنین سنسور شناسایی اثر انگشت یکپارچه با لبه کناری اشاره کرد.

قیمت گوشی آنر X8b

رنگ بندی و قیمت گوشی آنر X8b

آنر اعلام کرده است که گوشی X8b در رنگ‌های سبز، مشکی و نقره‌ای عرضه خواهد شد و برای نسخه پایه از آن با هشت گیگابایت حافظه رم و همچنین 128 گیگابایت حافظه داخلی قیمت 240 دلار در نظر گرفته شده است. این گوشی ابتدا قرار است در کشور عربستان سعودی عرضه شود. هنوز مشخص نیست که آیا در دیگر کشورها نیز امکان دسترسی به آن فراهم خواهد شد یا خیر؛ البته نسخه جهانی از سایت رسمی آنر، این گوشی را در میان محصولات این شرکت لیست کرده است.


بیشترین بازدید یک ساعت گذشته