ترفندهای جذاب با کاغذ دیواری برای تزئین پشت تلویزیون


ترفندهای جذاب با کاغذ دیواری برای تزئین پشت تلویزیون

یکی از معضلات بسیار رایج دکوراسیون در خانه‌ها، تزئین دیوار پشت تلویزیون است. تا زمانی که تلویزیون روشن باشد، دنیای بیرون دیگر وجود ندارد. اما وقتی جعبه سرگرمی خاموش شود، دیوار بی‌حجم پشت آن تبدیل به یک حجم خالی می‌شود. بهتر است با یک سری...

یکی از معضلات بسیار رایج دکوراسیون در خانه‌ها، تزئین دیوار پشت تلویزیون است. تا زمانی که تلویزیون روشن باشد، دنیای بیرون دیگر وجود ندارد. اما وقتی جعبه سرگرمی خاموش شود، دیوار بی‌حجم پشت آن تبدیل به یک حجم خالی می‌شود. بهتر است با یک سری ترفندها، آن گوشه‌ی غم‌انگیز را، حتی وقتی تلویزیون روشن نیست، به فضایی پرنشاط تبدیل ‌کنید. با ما در این مقاله همراه باشید تا ترفندهای جذاب با کاغذ دیواری برای تزئین پشت تلویزیون را ارائه کنیم.

نکات کلی انتخاب کاغذ دیواری مناسب برای پشت تلویزیون

انتخاب تم و رنگ باید به خوبی انجام شود. بهتر است الگو و رنگ‌های آرام‌تری را انتخاب کنید که حواس شما را هنگام تماشای تلویزیون پرت نکند. کاغذ دیواری‌های چند رنگ و طرح‌دار حتی می‌توانند بر بینایی شما تأثیر منفی بگذارند و باعث خستگی چشم شوند. اگر می‌خواهید با معرفی رنگ‌های قدرتمند، دیوارهای بسیار بزرگ را چیدمان کنید، بهتر است لبه‌های دیوار را با فاصله‌ای مناسب از صفحه نمایش تزئین کنید.

کاغذ دیواری پشت تلویزیون باید برجستگی خاص خود را داشته باشد. اما از لحاظ رنگ و سبک باید با دیگر دیوارهای اتاق و چیدمان منزل هماهنگی داشته باشد. با مشاهده آلبوم‌های جدید کاغذ دیواری اکستریم والز می‌توانید سبک و طرح‌های جدید کاغذ دیواری پشت تلویزیون را ببینید. در ادامه نیز ترفند و ایده‌های کاغذ دیواری پشت تلویزیون را ارائه می‌کنیم.

کاغذ دیواری سه بعدی؛ انتزاعات و ترکیبات هندسی خاص را فراموش نکنید

کاغذ دیواری‌های سه بعدی برای دیوار پشت تلویزیون گزینه مناسبی است. برای خاص جلوه دادن فضای پشت تلویزیون می‌توانید نقوش هندسی یا انتزاعی را انتخاب کنید. انتزاعات و ترکیبات هندسی کاملاً با فضای داخلی مدرن و مینیمال مطابقت دارد. یک کاغذ دیواری سه بعدی که موتیف گل ظریف را به تصویر می‌کشد، می‌تواند گزینه بسیار مناسبی برای دیوار پشت تلویزیون باشد. آلبوم کاغذ دیواری کربن از سری آلبوم‌های اکستریم والز می‌تواند ایده‌های جذاب و مدرنی را برای شما به نمایش بگذارد.

کاغذ دیواری تیره با قفسه‌های شناور را انتخاب کنید

صفحه سیاه روی یک دیوار سفید بدون شک منسوخ شده است. اگر می‌خواهید تلویزیون‌تان روی دیوار بهتر دیده شود، می‌توانید از کاغذ دیواری تیره استفاده کنید. انتخاب یک کاغذدیواری تیره کنتراست را کاهش داده و به ترکیب بهتر کاغذ دیواری پشت تلویزیون با دیگر دیوارها کمک می‌کند.

ترفندهای جذاب با کاغذ دیواری برای تزئین پشت تلویزیون

کاغذدیواری طرح چوب؛ اغلب بهترین گزینه است‌!

اگر نمی‌خواهید محرک‌های بصری زیادی روی دیوار ایجاد کنید، از کاغذ دیواری طرح چوب استفاده کنید. استفاده از کاغذ دیواری با طرح چوب روی دیوار می‌تواند یکنواختی گوشه را از بین برده و ظاهری پیچیده به فضا ببخشد.

می‌توانید با استفاده از یک قفسه چوبی کم ارتفاع و چند براکت لانه زنبوری عجیب و غریب، دکوراسیون را بیشتر برجسته کنید. همچنین به جای انتخاب یک کمد کاملاً بسته، می‌توانید برخی از قفسه‌ها را باز کنید تا از نظر زیبایی‌شناسی مجموعه‌ای از کتاب‌ها یا وسایل فانتزی یا مصنوعات دیگر دیگر را به نمایش بگذارید.

یک نمای دیوار آجری ایجاد کنید

اگر سبک معاصر را بشناسید، می‌توانید فراتر از امور روزمره قدم بگذارید و تضاد بافتی را در دکوراسیون خود بگنجانید. یک کاغذ دیوار با طرح آجری در واقع می‌تواند بر تلویزیون و اطراف آن ایجاد تمرکز کند. با انتخاب کاغذ دیواری آجری می‌توانید تلویزیون خود را به راحتی روی یک کنسول بگذارید. یک ساعت قدیمی زیبا را روی دیوار آجری به نمایش بگذارید. بقیه دیوار را با مجسمه‌های دیواری مدرن، نقاشی‌های انتزاعی، تصاویر تک رنگ مینیمال و حتی تاج‌های گل مصنوعی بپوشانید.

ترفندهای جذاب با کاغذ دیواری برای تزئین پشت تلویزیون

جدیدترین و باکیفیت‌ترین انواع کاغذ دیواری پشت تلویزیون را از مجموعه اکستریم والز بخواهید!

در این مقاله ترفندهای جذاب با کاغذ دیواری برای تزئین پشت تلویزیون را ارائه کردیم. کاغذ دیواری‌های سه بعدی با طرح‌های هندسی، سبک‌های سه بعدی، رنگ‌های تیره و طرح آجری می‌تواند برای پشت تلویزیون مناسب باشد. البته فضای اتاق، نور، چیدمان وسایل و در حالت کلی دکوراسیون منزل بر روی انتخاب کاغذ دیواری بسیار اثرگذار است.

به منظور مشاهده جدیدترین و باکیفیت‌ترین انواع کاغذ دیواری پشت تلویزیون می‌توانید به وبسایت اکستریم والز مراجعه و آلبوم‌های جدید را مشاهده کنید. اکستریم والز با در دست داشتن بیش از 50 درصد سهم تولید و فروش کاغذ دیواری در ایران، یکی از برندهای بزرگ تولید و عرضه کننده کاغذ دیواری است.

برای تهیه کاغذ دیواری‌های اکستریم والز می‌توانید به نزدیک‌ترین نمایندگی محل زندگی خود مراجعه کنید. برای این منظور قبل از هر کاری باید کد رنگی مربوط به کاغذ دیواری انتخابی خود را ابتدا از آلبوم‌های موجود در سایت اکستریم والز یادداشت نمایید. همچنین می‌توانید از طریق شماره تماس 02192001955 با کارشناسان مجموعه اکستریم والز ارتباط بگیرید و مشاوره تخصصی انتخاب بهترین نوع کاغذ دیواری را دریافت کنید. همراه با اکستریم والز بهترین‌ها را تجربه کنید.

هشدار! این مطلب صرفا برای آشنایی شما با کسب‌وکار مهمان منتشر شده است و سایت چطور هیچ مسئولیتی را در رابطه با آن نمی‌پذیرد. اطلاعات بیشتر

منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته

معرفی بهترین خودروهای تاریخ کشور آلمان