وحیدی: یکی از مسائل مهم دولت رشد تولید و مهار تورم است


وحیدی: یکی از مسائل مهم دولت رشد تولید و مهار تورم است

وزیر کشور در حاشیه نشست با استانداران سراسر کشور در جمع خبرنگاران گفت: طبیعتاً یکی از مسائل مهم دولت رشد تولید و مهار تورم است، در این خصوص گزارشی از آخرین وضعیت به تفکیک استان ها بحث و ارائه شد.

وحیدی: یکی از مسائل مهم دولت رشد تولید و مهار تورم است

به گزارش راهبرد معاصر، احمد وحیدی وزیر کشور امروز دوشنبه (27 آذرماه) در حاشیه نشست با استانداران سراسر کشور در جمع خبرنگاران، گفت: امروز در این نشست چند موضوع از جمله مباحث فرهنگی، انتخابات و مباحث اقتصادی مورد بحث و گفت وگو قرار گرفت.

وی افزود: در بحث فرهنگی با حضور دبیر شورای عالی انقلاب فرهنگی، موضوعات فرهنگی و فعال شدن شوراهای فرهنگ عمومی در استان ها و شکل قرارگاهی پیدا کردن آنها مورد بحث و گفت و گو قرار گرفت.

وزیر کشور ادامه داد: نقطه نظرات مختلف در این نشست منعکس شد و در واقع در راستای فعال کردن هرچه بیشتر فعالیت های فرهنگی مورد گفت وگو قرار گرفت.

وحیدی در ادامه به مسائل انتخابات اشاره کرد و گفت: در بحث انتخابات مباحث مرتبط با حوزه های انتخابات و بحث مشارکت را داشتیم که در این جلسه مورد بررسی قرار گرفت.

وی اظهار کرد: مسائل اجرایی و کاری انتخابات با حضور استانداران مورد بحث قرار گرفت.

وزیر کشور مسائل اقتصادی را نیز از دیگر مسائل مطرح شده در این نشست مطرح کرد و بیان کرد: مسائل اقتصادی با حضور معاون اول رئیس جمهور و مسئولانی از بانک مرکزی مورد بحث قرار گرفت؛ طبیعتاً یکی از مسائل مهم دولت رشد تولید و مهار تورم است، در این خصوص گزارشی از آخرین وضعیت به تفکیک استان ها بحث و ارائه شد.

وحیدی خاطر نشان کرد: پیشنهادات مختلفی در رابطه با نوع کارهایی که باید صورت بگیرد، مطرح شد؛ در رابطه با تأمین مالی، بحث راه اندازی واحدهای راکد همچنان به عنوان یک سیاست مهم دولت مورد گفت وگو قرار گرفت.

وی افزود: کنترل کالاهای اساسی به ویژه کالاهایی که بیشتر مورد نیاز مردم بوده و در سفره های آن‌ها نقش بسزایی دارد، مورد بحث قرار گرفت. همچنین در رابطه ها اقداماتی که باید در سطح ملی و استانی صورت بگیرد، مباحثی مطرح شد که نتیجه آن سبب توسعه و پیشرفت کشور شود.

وزیر کشور با بیان اینکه باید در خصوص پروژه ها تامین مالی با فوریت صورت پذیرد، خاطرنشان کرد: بانک مرکزی نیز تأمین مالی برخی از پروژه ها را متقبل شد. باید از روش های جدید تامین مالی استفاده بیشتری شود و بتوانیم آنها را در سطح استان ها داشته باشیم.

وحیدی عنوان کرد: همچنین موضوعاتی که در سایر حوزه ها نیز وجود داشت در این نشست مورد بحث و گفت و گو قرار گرفت.

وی در پایان در پاسخ به سوالی در خصوص دستگیری تروریست‌های راسک، گفت: این مسئله به عنوان یک کار جدی در منطقه در حال تعقیب است و به محض کسب اطلاعات جدید به استحضار مردم رسانده خواهد شد./ فارس

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


جدیدترین عکس های 00:00 عاشقی با متن های رمانتیک