مدارس کاشان روز سه شنبه 28 آذر غیرحضوری است


مدارس کاشان روز سه شنبه 28 آذر غیرحضوری است

 فرماندار ویژه کاشان گفت:با توجه به تشدید آلایندگی هوای کاشان، مدارس همه مقاطع تحصیلی آموزش و پرورش در شهر کاشان روز سه شنبه ۲۸ آذر ماه غیرحضوری برگزار می شود.

محمدشریف زارعی افزود:مهد کودک‌ها، پیش دبستانی و مدارس استثنایی کاشان روز سه شنبه تعطیل است.

به گزارش روابط عمومی فرمانداری ویژه کاشان، وی اظهار کرد:مدارس در بخش های نیاسر،قمصر و برزک به صورت حضوری مثل گذشته در روز سه شنبه فعالیت دارند.

فرماندار ویژه کاشان بیان کرد:فعالیت همه دانشگاه ها و مراکز آموزش عالی در شهر کاشان روز سه شنبه ۲۸ آذر به صورت حضوری برگزار می شود.

زارعی گفت:افرادی دارای بیماری زمینه‌ای، قلبی و عروقی، زنان باردار و مادران شاغلی که فرزند زیر۶ سال و مقطع ابتدایی دارند می‌توانند با موافقت مدیر خود از مرخصی استفاده و یا به صورت دورکاری فعالیت کنند.

وی افزود: پلیس راهنمایی و رانندگی موظف است از تردد خودروهای دودزا و فاقد معاینه فنی به طور جدی جلوگیری کند، شهرداری کاشان از هرگونه انجام عملیات آسفالت و سوزندان شاخ و برگ درختان خودداری کرده و اداره حفاظت محیط زیست نیز به طور مستمر بر وضعیت آلایندگی صنایع نظارت داشته باشند.

فرماندار ویژه کاشان از شهروندان به ویژه افراد دارای بیماری زمینه‌ای، زنان باردار و کودکان درخواست کرد که از حضور غیرضروری در سطح شهر خودداری کرده و در صورت حضور ضروری حتما از ماسک های استاندارد استفاده کنند.

شهرستان کاشان با جمعیت افزون بر ۳۶۴ هزار نفر در فاصله ۲۰۰ کیلومتری شمال اصفهان قرار دارد.


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید


تعطیلی مدارس تهران فردا شنبه 29 اردیبهشت 1403؟