راستینه:دولت برنامه‌ای برای افزایش قیمت بنزین در سال آینده ندارد


راستینه:دولت برنامه‌ای برای افزایش قیمت بنزین در سال آینده ندارد

عضو کمیسیون تلفیق بودجه مجلس شورای اسلامی گفت: در نشست امشب کمیسیون تلفیق رئیس سازمان برنامه و بودجه عنوان کرد که دولت هیچ برنامه‌ای برای افزایش قیمت بنزین و دیگر حامل‌های انرژی در سال ۱۴۰۳ ندارد و اصلاح مصرف انرژی به معنای افزایش قیمت نیست.

راستینه:دولت برنامه‌ای برای افزایش قیمت بنزین در سال آینده ندارد

به گزارش راهبرد معاصر؛ احمد راستینه با اشاره به نشست دوشنبه شب کمیسیون تلفیق گفت: این نشست با حضور داود منظور رئیس سازمان برنامه و بودجه به عنوان نماینده دولت برای بررسی کلیات لایحه بودجه برگزار شد.

عضو کمیسیون تلفیق بودجه در مجلس افزود: نمایندگان در این جلسه دغدغه‌های خود را درباره ناترازی بودجه همسان‌سازی حقوق بازنشستگان ناترازی انرژی در کشور و بحث تخصیص اعتبار برای خرید تضمینی گندم و تخصیص ارز برای کالاهای اساسی مطرح کردند و رئیس سازمان برنامه و بودجه هم به آنها پاسخ داد.

راستینه افزود: رئیس سازمان برنامه و بودجه در ادامه تاکید کرد که باید از طریق افزایش تولید داخلی و اصلاح مصرف انرژی در کشور این ناترازی را برطرف کنیم. منظور همچنین گفت که دولت هیچ برنامه‌ای برای افزایش قیمت بنزین و دیگر حامل‌های انرژی در سال ۱۴۰۳ ندارد و اصلاح مصرف انرژی به معنای افزایش قیمت آن در سال آینده نیست.

وی یادآور شد: در بحث تخصیص اعتبار برای خرید تضمینی گندم هم منظور عنوان کرد که در بودجه سال آینده مبلغی معادل ۱۲۰ همت(هزار میلیارد تومان) برای خرید تضمینی گندم اختصاص داده شده است.

نماینده مردم شهرکرد در استان چهار محال و بختیاری افزود: در بحث همسان سازی حقوق بازنشستگان هم رئیس سازمان برنامه و بودجه گفت که ما هم به این مساله معتقد هستیم و اعتبارات لازم برای این منظور در بودجه پیش بینی شده و در نظر گرفته شده است.

راستینه خاطرنشان کرد در ارتباط با ناترازی بودجه منظور همچنین خاطرنشان کرد که بخش اول که منابع است به مجلس تقدیم شده و صحبت از کسری اعتبارات در بحث بودجه با توجه به اینکه هنوز بحث مصارف برای بررسی به مجلس ارائه نشده و مورد بررسی قرار نگرفته، زود است و بحث مصارف را با توجه به سقف منابعی که تصویب می‌کنیم می‌توانیم برای سال آینده در نظر بگیریم.

عضو کمیسیون تلفیق بودجه در مجلس ادامه داد: کلیات لایحه بودجه سال ۱۴۰۳ در جلسه فردای کمیسیون تلفیق به رای گذاشته خواهد شد./ایرنا

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


فیلم/ جزئیاتی از سرقت صندوق امانات بانک ملی