کاهش دید در فرودگاه مشهد منجر به فرود 4 پرواز خارجی در تهران شد


کاهش دید در فرودگاه مشهد منجر به فرود 4 پرواز خارجی در تهران شد

حوادث رکنا: مدیر روابط عمومی شرکت فرودگاه‌های خراسان رضوی گفت: کاهش دید افقی در مشهد منجر به فرود چهار پرواز خارجی در فرودگاه امام(ره) تهران شد.

به گزارش رکنا، حسن جعفری افزود: از ساعت ۱۲ تا سه بامداد امروز به دلیل مه گرفتگی و کاهش دید افقی، پرواز‌های فرودگاه مشهد متوقف شد.

وی ادامه داد: پرواز استانبول به مشهد هواپیمایی "ایران ایر" ساعت سه و ۴۵ دقیقه بامداد امروز به فرودگاه مشهد رسید، اما به دلیل مه گرفتگی و محدودیت دید در فرودگاه مشهد در فرودگاه امام (ره) تهران به زمین نشست.

مدیر روابط عمومی شرکت فرودگاه‌های خراسان رضوی گفت: پرواز استانبول به مشهد شرکت "ترکیش" نیز ساعت ۱۲ و چهار دقیقه بامداد امروز به آسمان مشهد رسید، اما به دلیل کاهش دید افقی برای فرود به فرودگاه امام (ره) تهران تغییر مسیر داد.

جعفری افزود: پرواز قطر به مشهد نیز در ساعت ۱۲ و ۳۵ دقیقه به دلیل محدودیت دید در فرودگاه مشهد نتوانست به زمین بنشیند و در فرودگاه امام (ره) تهران به زمین نشست.

وی ادامه داد: پرواز بغداد به مشهد هواپیمایی "ایران ایرتور" نیز بامداد امروز از فرودگاه مشهد به سمت فرودگاه امام (ره) تهران برای فرود تغییر مسیر داد.


کاهش دید در فرودگاه مشهد منجر به فرود 4 پرواز خارجی در تهران شد

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


قیمت تولیدات ایران‌خودرو در بازار +جدول