فرار مالیاتی چند هزار دلاری دختر بایدن


فرار مالیاتی چند هزار دلاری دختر بایدن

اسناد جدید نشان می‌دهد که دختر بایدن هزاران دلار از مالیات بر درآمد خود را بین سال‌هایی که پدرش در دولت باراک اوباما، معاون وی بوده است، پرداخت نکرده است.

فرار مالیاتی چند هزار دلاری دختر بایدن

به گزارش راهبرد معاصر، بر اساس اسنادی که اخیرا از سوی فاکس نیوز به دست آمده است، «اشلی بایدن» دختر رئیس‌جمهور بایدن از سال ۲۰۱۵ نزدیک به ۵ هزار دلار مالیات بر درآمد بدهکار است که هنوز هم آن را پرداخت نکرده است.

به گزارش «فاکس نیوز» اداره مالیات بر درآمد پنسیلوانیا در شهرستان فیلادلفیا به جو بایدن اطلاع داده است که این میزان از مالیات بر درآمد از سوی دختر وی پرداخت نشده است.

تاریخ شروع فرار مالیاتی دختر بایدن از ۱ ژانویه سال ۲۰۱۵ آغاز می‌شود، زمانی که جو بایدن معاون رئیس‌جمهور در دولت اوباما بود و در ۱ ژانویه سال ۲۰۲۱، درست چند روز پیش از اینکه او به عنوان رئیس‌جمهور آمریکا سوگند یاد کند به پایان رسیده است.

«اشلی بایدن» دختر رئیس‌جمهور آمریکا و وکیلش هنوز به درخواست‌های مربوط به بررسی این فرار مالیاتی هیچ پاسخی نداده‌اند.

«گرت زیگلر» دستیار سابق دونالد ترامپ ضمن انتقاد از فرارهای مالیاتی فرزندان رئیس‌جمهور آمریکا به انتقاد از بایدن پرداخته و گفته است: جو دائما در این مورد صحبت می‌کند که افراد ثروتمند در آمریکا سهم مالیات خود را به صورت منصفانه پرداخت نمی‌کنند و توان پرداخت مالیات بیشتری دارند، با این حال هر دو فرزند زنده او مالیات خود را پرداخت نکرده‌اند.

به گفته وی این فقط نمونه دیگری از بی‌دقتی‌های دولت بایدن است. پیشتر هم وب سایت زیگلر به عنوان یکی از مخالفان سرسخت بایدن و موافقان «دونالد ترامپ»رئیس‌جمهور سابق آمریکا پیشتر هم نزدیک به ۱۰ هزار عکس از لپ تاپ هانتر بایدن بین سال‌های ۲۰۰۸ تا ۲۰۱۹ را منتشر کرد.

اشلی بایدن، متولد ۸ ژوئن سال ۱۹۸۱ کوچکترین فرزند جو بایدن و تنها فرزند جیل بایدن است. پیش از وی هم «هانتر بایدن»، پسر رئیس جمهور آمریکا به ۹ فقره فرار در پرداخت مالیات به مبلغ ۱.۴ میلیون دلار بین سال‌های ۲۰۱۶ تا ۲۰۲۰ متهم شد. هانتر بایدن به این موضوع متهم شد که به جای پرداخت مالیات بر درآمدش، میلیون‌ها دلار را صرف زندگی مبتنی بر ولخرجی کرده و هزینه‌های بسیاری را برای مصرف مواد، زندگی در هتل‌های بسیار مجلل و غیره صرف کرده است.

ماجرای فرارهای مالیاتی فرزندان رئیس‌جمهور آمریکا در شرایطی که بحث طرح تحقیقات مربوط به استیضاح بایدن به دلیل سو استفاده‌اش از قدرت از سوی جمهوری‌خواهان مطرح است، می‌تواند موقعیت وی را نزد مخالفانش بیش از پیش به خطر بیاندازد./ فارس

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه مالیات

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


بهترین نوع جدایی از روان‌درمانگر چیست؟