فاصله هتل خورشید هشتم مشهد تا دیدنی‌های این شهر


فاصله هتل خورشید هشتم مشهد تا دیدنی‌های این شهر

مشهد الرضا، شهر همیشه شلوغ و پرهیاهو مقصد امروز ماست و می‌خواهیم برایتان از این شهر دوست‌داشتنی بگوییم. همانطور که می‌دانید مشهد چه برای زیارت و برای تفریح و حتی ماه عسل همیشه یکی از گزنیه‌های انتخابی ما ایرانیان بوده و به همین دلیل هتل‌های...

مشهد الرضا، شهر همیشه شلوغ و پرهیاهو مقصد امروز ماست و می‌خواهیم برایتان از این شهر دوست‌داشتنی بگوییم. همانطور که می‌دانید مشهد چه برای زیارت و برای تفریح و حتی ماه عسل همیشه یکی از گزنیه‌های انتخابی ما ایرانیان بوده و به همین دلیل هتل‌های زیادی در این مقصد گردشگری ساخته شده است.از هتل‌های پنج ستار مجلل گرفته تا هتل‌های چهارستاره و سه ستاره و اقتصادی‌تر. در مطلب امروز نیز قصد معرفی یکی از این اقامتگاه‌ها با نام هتل خورشید هشتم مشهد را داریم و در ادامه درباره فاصله این هتل با مراکز گردشگری مشهد صحبت می‌کنیم؛ پس ما همراه شوید تا فرصت شناخت این هتل برتر را از دست ندهید.

هتل خورشید هشتم یک هتل پنج ستاره مجلل مانند هتل مارینا پارک کیش با ساختمان بزرگ و 11 طبقه است. این هتل سال 1401 در زمینی پهناور به مساحت 7 هزاز متر مربع در نزدیکی حرم ساخته شد. هتل خورشید هشتم یکی از زیر مجموعه‌های هتل کوثر می‌باشد که با 158 واحد اقامتی، سه رستوران، مجموعه آبی و خدمات ورزشی از میهمانان خود پذیرای می‌کند. در هتل خورشید شش طبقه به واحدهای اقامتی اختصاص داده شده و پنج طبقه دیگر مختص واحدهای تجاری و خدماتی است. امکانات فوقالعاده، اتاق‌های شیک دل‌باز، دکوراسیون گرم و صمیمی ازجمله چیزهایی است که هتل خورشید هشتم را جذاب می‌کند.

فاصله هتل خورشید هشتم تا دیدنی‌های مشهد

در ادامه به فاصله هتل خورشید هشتم از دیدنی‌های مشهد می‌پردازیم تا اگر قصد سفر و رزرو این هتل را دارید خیالتان از بابت همه چیز راحت باشد و بدون نگرانی به سفر خود بپردازید. دیگر شما می‌توانید بسنجید که آیا هتل خورشید به امکان دلخواه شما نزدیک است یا خیر؟ برای یافتن جواب در ادامه این مطلب علی بابا با ما همراه شوید.

فاصله هتل خورشید هشتم مشهد تا دیدنی‌های این شهر

فاصله از حرم امام رضا (ع)

هتل خورشید در 70 متری حرم امام رضا (ع) قرار گرفته است و با ماشین 5 دقیقه‌ای به آن‌جا می‌رسید؛ اگر می‌خواهید پیاده‌روی کنید و از تماشای فضای معنوی اطراف صحن لذت ببرید، نگران نباشید در صورت پیاده‌روی نیز فقط 15 دقیقه از حرم فاصله دارید. یافتن هتل تازه ساخت با وسایل نو و تمیز و چنین امکانات و خدماتی آن‌ هم در چند قدمی حرم کمی دشوار است. در هتل خورشید هشتم مشهد علاوه براینکه به راحتی به زیارت خود می‌پردازید می‌توانید بخش تفریحی سفر خود را به هتل واگذار کنید و از سفر خود به مشهد نهایت استفاده را ببرید.

فاصله تا بازار امام رضا

هتل خورشید با پر سوقاتی‌ترین بازار شهر یعنی بازار رضا نیز فاصله چندانی ندارد. فاصله هتل تا بازار رضا با ماشین هشت دقیقه و پیاده 10 تا15 دقیقه است. علاوه بر بازار رضا هتل خورشید به بازار 17 شهریور یعنی اقتصادی ترین بازار مشهد نیز نزدیک است؛ این هتل پنج‌ستاره در یکی از بهترین مناطق برای زیارت و خرید قرار دارد.

آرامگاه نادرشاه افشار

اگر به تاریخ علاقمند هستید بد نیست که از آرامگاه نادرشاه افشار دیدن کنید. پادشاهی که به عنوان آخرین جهانگشای غرب شناخته می‌شود و به دلیل فتح دهلی و به غنیمت گرفتن الماس‌های کوه نور و دریای نور شهرت دارد. جالب است بدانید که نادرشاه از سوی غربی‌ها لقب ناپلئون ایران را نیز گرفته است. در موزه آرامگاه نادرشاه امکان بازدید از کتابخانه نادری، وسایل رزمی نادرشاه مانند شمشیر و زره‌های جنگی و مجسمه برنزی سوار بر اسب ایشان را دارید. فاصله هتل خورشید هشتم مشهد تا موزه باغ نادرشاه ۲ و نیم کیلومتر است و شما به وسیله ماشین ۶ دقیقه‌ای به این موزه باغ خواهید رسید.

سرزمین موج های آبی

پارک‌های آبی مشهد در سراسر کشور شهرت دارند و ازجایی که مشهد یک شهر توریستی می‌باشد پارک‌های آبی متعددی در این شهر ساخته شده است. اگر مقصد ما سرزمین موج‌های آبی باشد شما ۲۱ دقیقه‌ای از هتل خورشید هشتم به این پارک خواهید رسید. تفریحات آبی کامل کننده سفر شما به مشهد خواهند بود پس اگر فرصتی را داشتید به این اماکن تفریحی سری بزنید تا سفر به یادماندنی‌تری را برای خود و خانواده رغم برنید.

فاصله هتل خورشید هشتم مشهد تا دیدنی‌های این شهر

شهر بازی ملت

اگر می‌خواهید آدرنالیتان را کمی بالاتر ببرید سری به پارک و شهربازی ملت بزنید و لحظات شاد و پرهیجانی را در کنار خانواده و دوستان تجربه کنید. اگر از هتل خورشید هشتم و از راه بلوار ملک‌آباد به سوی پارک ملت حرکت کنید 22 دقیقه‌ای به مقصد خود می‌رسید. پارک ملت در محله زیبای وکیل آباد قرار گرقته است؛ بد نیست پس از وقت‌گذارنی در پارک ملت در این محله هم کمی گردش کنید و سری به بوستان وکیل آباد و رستوران‌های این محله بزنید.

آرامگاه فردوسی

آرامگاه حکیم ابوالقاسم فردوسی خارج از مشهد و در شهر قدیمی طوس قرار دارد. اگر از هتل خورشید هشتم و از جاده کلات به سوی طوس حرکت کنید، بین 40 تا 45 دقیقه به آرامگاه فردوسی خواهید رسید. شاید این فاصله کمی طولانی بنظر برسد اما ارزشش را دارد تا از آرامگاه اسطوره و شاعر بلند آوازه ایرانی دیدن کنید. معماری این آرامگاه نیز بسیار باشکوه و زیباست. اشعار حکیم ابوالقاسم، مجسمه‌های رستم و اسفندیار و در سراسر این آرامگاه به چشم می‌خورد و از جذابیت‌های این موزه باغ هستند.

سخن آخر

شهر مشهد جاذبه‌های زیادی برای گردش و تفریح دارد که امروز تعدادی از پرطرفدارترین آن‌ها به همراه میزان فاصله‌ای که با هتل خورشید هشتم مشهد دارند به شما معرفی کردیم؛ بسیار خرسندیم که در این مطلب با ما همراه بودید. علی بابا امکان رزرو بهترین هتل‌های سراسر کشور مانند هتل مارینا پارک کیش برای شما عزیزان فراهم آورده است فقط کافیست در سایت کمی جست‌وجو کنید.

هشدار! این مطلب صرفا برای آشنایی شما با کسب‌وکار مهمان منتشر شده است و سایت چطور هیچ مسئولیتی را در رابطه با آن نمی‌پذیرد. اطلاعات بیشتر

منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته

تزیین جشن الفبا در مدرسه | 40 ایده تزیین جشن الفبا در مدرسه برای کلاس اولی ها برای دهه ...