شاسی بلند آفرودر تویوتا کراون تولید خواهد شد؟


شاسی بلند آفرودر تویوتا کراون تولید خواهد شد؟

برخی رسانه‌های ژاپنی خبر از ورود شاسی بلند کانسپت تویوتا کراون آفرود به خط تولید می‌دهند. به گزارش کار واچ ایمپرس ژاپن، کانسپت کراون اوت دور به نمایش درآمده در نمایشگاه خودروی توکیو ۲۰۲۳ شاید وارد خط تولید شود. در خلال معرفی خودروی سفارشی مات...

برخی رسانه‌های ژاپنی خبر از ورود شاسی بلند کانسپت تویوتا کراون آفرود به خط تولید می‌دهند.

به گزارش کار واچ ایمپرس ژاپن، کانسپت کراون اوت دور به نمایش درآمده در نمایشگاه خودروی توکیو ۲۰۲۳ شاید وارد خط تولید شود. در خلال معرفی خودروی سفارشی مات متال لیمیتد ادیشن، مهندس ارشد سبد محصولات کراون اظهار داشت تویوتا به دنبال تولید نسخه‌های سفارشی بیشتر از مدل‌های کراون است.

شاسی بلند آفرودر تویوتا کراون تولید خواهد شد؟

بر اساس گفته‌های این رسانه ژاپنی، کراون اوت دور کانسپت در مراسم یاد شده با تصویری ویژه به نمایش درآمده است. اگرچه نمایش یک تصویر از این کانسپت به معنی تائید تولید آن نیست اما شاید نشان دهد که ژاپنی‌ها به تولید چیزی شبیه این خودروی مفهومی علاقه‌مند هستند. اگرچه ارتفاع این کراس اور سدان از سطح زمین در مقایسه با برخی رقبا بیشتر شده اما با خودرویی کاملاً آفرودر طرف نیستیم. حتی اوت دور کانسپت با سیستم تعلیق بهینه و لاستیک‌های بزرگ نیز نخواهد توانست آفرودرهای مشهور را شکست دهد.

شاسی بلند آفرودر تویوتا کراون تولید خواهد شد؟

از نظر طراحی شکی وجود ندارد که با خودرویی زیبا طرف هستیم. کراون باب میل همه نیست اما کانسپت اوت دور از خشونت جذابی بهره می‌برد. از جمله تغییرات این خودرو می‌توان به چراغ‌های روی سقف و کاپوت، گل پخش‌کن‌های جدید، روف راک و تریم متفاوت روی گلگیرها اشاره کرد. اگرچه انتظار تولید انبوه کراون با چنین تجهیزاتی وجود ندارد اما شاید نسخه آفرودر کراون در تعداد محدود راهی بازار ژاپن شود.

شاسی بلند آفرودر تویوتا کراون تولید خواهد شد؟

اما جدای از این موارد، تولید شاسی بلند تویوتا کراون هیبریدی که روی آفرود تمرکز داشته باشد ایده خوبی نخواهد بود. از طرف دیگر خریدارانی که به دنبال یک آفرودر واقعی باشند گزینه‌های متنوعی همچون لندکروزر و ۴ رانر را پیش روی خود خواهند داشت. اوت دور کانسپت سال قبل زیر سایه برخی خودروهای دیگر قرار گرفت و اکثر توجهات به کانسپت های هیدروژنی و برقی AE86 معطوف شد؛ اما واضح است که کانسپت کراون مأموریت خود را انجام داده است. مدیر تویوتا می‌گوید جدای از نسخه تولیدی کانسپت اوت دور که به آن اشاره شد، تویوتا بیش از ۱۰۰ ایده برای خودروهای سفارشی دارد که همگی بر اساس نظرات و پیشنهاد‌های مشتریان شکل گرفته‌اند. باید منتظر ماند و دید تویوتا در آینده چه محصولاتی را تولید خواهد کرد. شاید یک کوپه و کانورتیبل جدید را ببینیم، خودروهایی که شایعات زیادی درباره آن‌ها منتشر شده است.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه خودرو

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


بهترین و زیباترین شعر درباره جشن خودکار برای کلاس سوم و چهارم ابتدایی