اپراتور کلینیک زیبایی کار با چه دستگاه هایی را باید بلد باشد؟


اپراتور کلینیک زیبایی کار با چه دستگاه هایی را باید بلد باشد؟ این روزها کار در کلینیک‌هایی که دستگاه لیزر موهای زائد و بهبود سلامتی پوست را دارند، نوعی تخصص به‌حساب می‌آید. به‌طوری که پزشکان این مراکز هنگام استخدام...

اپراتور کلینیک زیبایی کار با چه دستگاه هایی را باید بلد باشد؟ اپراتور کلینیک زیبایی کار با چه دستگاه هایی را باید بلد باشد؟

این روزها کار در کلینیک‌هایی که دستگاه لیزر موهای زائد و بهبود سلامتی پوست را دارند، نوعی تخصص به‌حساب می‌آید. به‌طوری که پزشکان این مراکز هنگام استخدام کارمند، سخت‌گیری‌های زیادی به‌خرج می‌دهند. ازاین‌رو سوال اینجاست که برای پیداکردن شغل در این کلینیک‌ها، به چه تخصص‌هایی نیاز است؟

برای پاسخ به این سوال در این مقاله با ما همراه باشید تا در مورد شرایط کار و استخدام در یک کلینیک زیبایی معتبر با شما صحبت کنیم. همچنین به این نکته مهم بپردازیم که در مراکز زیبایی، یادگیری کار با کدام دستگاه‌ها از سایر موارد واجب‌تر است.

معرفی دستگاه‌هایی که در کلینیک‌های زیبایی وجود دارند!

هر کلینیک زیبایی معتبر، فارغ از اینکه چند سال سابقه کار دارد، از چند دستگاه مشترک بهره می‌برد که نام‌های آن‌ها عبارت است از دستگاه هایفو، دستگاه لاغری، دستگاه لیزر موهای زائد و دستگاه کیوسوئیچ.

دقت داشته باشید که یادگیری کار با این دستگاه‌ها یکی از ضرورت‌های استخدام در کلینیک‌های زیبایی است که در ادامه به معرفی و بررسی هر یک از آن‌ها خواهیم پرداخت.

دستگاه هایفو چیست و چه کاربردهایی دارد؟

با مراجعه به کلینک‌های زیبایی، یکی از دستگاه‌هایی که با آن روبه‌رو می‌شوید، هایفو و تکنیک هایفوتراپی است. این وسیله با هدف زیباسازی و جوان‌سازی پوست اختراع شده و چین‌وچروک و افتادگی‌های پوست را برطرف می‌کند.

اپراتور کلینیک زیبایی کار با چه دستگاه هایی را باید بلد باشد؟

دستگاه هایفو به‌دلیل غیر تهاجمی‌بودن هواداران زیادی دارد و با توجه به اینکه امواج آن به عمق پوست نفوذ می‌کند و باعث افزایش تولید کلاژن می‌شود، جای تعجب ندارد که در هر کلینیک زیبایی، یکی از آن‌ها وجود داشته باشد.

برای کار با دستگاه هایفو، نیاز به آموزش یک‌سری موارد خیلی مهم وجود دارد که از مهم‌ترین آن‌ها، می‌توان به رعایت بهداشت و ایمنی کار، آشنایی با آناتومی و فیزیولوژی بدن، تسلط روی مشاوره و راهنمایی اصولی و آماده‌سازی مراجعه‌کننده و درنهایت طریقه صحیح کار با دستگاه اشاره کرد.

شرکت نویان طب مانلی تمامی دستگاه های کلینیکی و زیبایی را با بالاترین کیفیت ممکن وارد کرده و از معتبرترین شرکت های تجهیزات پزشکی و کلینیک در ایران می باشد. جهت اطلاع از قیمت دستگاه هایفو روی این کلمه کلیک کنید.

آیا کار با دستگاه لیزر موهای زائد سخت است؟

وجود دستگاهی که موهای زائد را از بین می‌برد، یکی از بایدهای کلینیک‌های زیبایی است. به همین دلیل به این نکته توجه داشته باشید که در صورت تسلط روی کار با این دستگاه، احتمال استخدام‌شدن شما به‌شدت بالا می‌رود.

علت این موضوع، ارتباط مستقیمی با نیازهای جامعه مدرن دارد. به‌طوری که اگر دقت کرده باشید، قطعا متوجه شده‌اید که این روزها، شرکت در جلسات لیزر موهای زائد، به یک سبک زندگی تبدیل شده و به‌عنوان یک راهکار قوی برای رعایت بهداشت فردی شناخته می‌شود.

بنابراین اگر کسی قصد استخدام‌شدن در مراکز زیبایی را داشته باشد، حتما باید کار با دستگاه لیزر موهای زائد را آموزش ببیند. ممکن است بپرسید که آیا نحوه کار با این وسیله سخت است؟ نیاز به سابقه کار دارد؟ کلینیک‌های زیبایی هنگام استخدام چه انتظاراتی از کارمندان خود دارند؟

در پاسخ به این پرسش‌ها باید بگوییم که سابقه‌کار در همه مشاغل از اهمیت زیادی برخوردار است. پس کار با دستگاه‌های لیزر هم از این قاعده جدا نیست. زیرا در هر کلینیک، انواع دستگاه‌های لیزر وجود دارد که هر کدام از آن‌ها، عملکرد و ویژگی‌های مختص به خود را دارند.

قیمت دستگاه لیزر در نویان طب مانلی

در این راستا، اگر بخواهیم به چند نمونه دستگاه لیزر موهای زائد اشاره کنیم، باید لیزر الکساندرایت، دایود، ان‌دیاگ و آی‌پی‌ال را نام ببریم. البته ذکر این نکته لازم است که کارمندان به‌عنوان دستیار پزشک استخدام می‌شوند و قرار نیست که به‌صورت کاملا اختصاصی با نحوه کار این دستگاه‌ها، آشنا باشند.

چرا در کلینیک‌های زیبایی، دستگاه لاغری وجود دارد؟

لاغری و کاهش وزن، یکی دیگر از امیال دست‌نیافتنی انسان‌ها به‌شمار می‌رود. به‌طوری که همه افراد، فارغ از جنسیتی که دارند، همیشه به‌دنبال راهکاری هستند که بدون نیاز به رژیم و ورزش، لاغر شوند و چربی‌های خود را بسوزانند.

اپراتور کلینیک زیبایی کار با چه دستگاه هایی را باید بلد باشد؟

بنابراین، وجود انواع دستگاه‌های لاغری در کلینیک‌های زیبایی، تعجب هیچ‌کس را برانگیخته نمی‌کند. در این بین، کسانی که علاقه‌مند به استخدام در مراکز زیبایی هستند، باید بدانند که بخشی از کار و تمرکز آن‌ها، در بخش لاغری و کاهش وزن صرف می‌شود و نحوه کار با این دستگاه‌ها، برایشان یک الزام است.

باید اضافه کرد که در هر کلینیک، معمولا چند دستگاه لاغری متفاوت وجود دارد که از میان آن‌ها، می‌توان مولتی پاور، اگزیمیا، سایزر، آیکون، بادی اسکالپشور، کویتیشن، 3 بعدی بدن، ریداستیم، بادی آنالیز، بادی اسکالپتر و کول تک را برشمرد.

دستگاه کیوسوئیچ چیست و چه نقشی در مراکز زیبایی دارد؟

اگر بخواهیم بعد از دستگاه لیزر موهای زائد، یک وسیله پرطرفدار، کاربردی و مهم را در مراکز زیبایی معرفی کنیم، به دستگاه کیوسوئیچ می‌رسیم. این وسیله نقش مهمی در از بین‌بردن لک‌های پوستی ایفا می‌کند و برای پوست صورت و بدن مورد استفاده قرار می‌گیرد.

این وسیله با نام لیزر کیوسوییچ نیز شناخته می‌شود و کار با آن، نیاز به تجربه و اطلاعات کافی دارد. پس اگر قصد استخدام در کلینیک‌های زیبایی را دارید، حتما یک زمان را به مطالعه در مورد این دستگاه و نحوه عملکرد آن اختصاص دهید. زیرا انجام این کار، شانس پذیرش شما را دوچندان می‌کند.

آیا کلینیک‌های زیبایی، فقط به دستگاه‌های لیزر محدود می‌شوند؟

بعد از معرفی دستگاه لیزر موهای زائد، دستگاه هایفو، دستگاه لاغری و دستگاه کیوسوئیچ ممکن است بپرسید که آیا با یادگیری این‌ها، دیگر نیازی به کار با سایر دستگاه‌ها وجود ندارد؟ آیا مراکز زیبایی، فقط به این وسیله‌ها مجهز هستند؟

در رابطه با این موضوع، اگر قصد آشنایی بیشتر با دستگاه‌های موجود در کلینیک‌های زیبایی را دارید، بهترین کار مراجعه به سایت نویان طب مانلی است.

معرفی شرکت نویان طب مانلی

شرکت نویان طب مانلی با بیش از پنج سال سابقه در حوزه تولید و واردات انواع دستگاه‌ لیزر تیتانیوم ، دستگاه لاغری ، دستگاه جوانسازی و دستگاه کیوسوئیچ و همچنین قطعات جانبی این دستگاه ها در ایران مفتخر است خدمات خود را به مخاطبانش به بهترین نحو ارائه دهد.

اپراتور کلینیک زیبایی کار با چه دستگاه هایی را باید بلد باشد؟

نویان طب مانلی با تیم مجرب خود همواره در کنار شما خواهد بود. برخی از خدمات منحصر به فرد شرکت نویان طب مانلی بدین شرح است:

  • 1 سال وارانتی بی قید و شرط
  • 10 سال خدمات پس از فروش
  • دارای گواهی های مربوطه از جمله fda ، ce ، iso 13485 و همچنین مجوز اداره کل تجهیزات پزشکی (آیمد) را می باشد
  • آموزش اپراتوری و اعطای مدرک معتبر به صورت رایگان
  • ارسال رایگان به تمام نقاط کشور
  • پشتیبانی 7 روز هفته و 24 ساعته
  • دارای شعبات مختلف جهت مراجعه حضوری در اقصی نقاط ایران

جهت اطلاعات بیشتر با کارشناسان فروش نویان طب مانلی در تماس باشید…

شماره تماس کارشناس: 09129096358

آدرس اینستاگرام نویان طب مانلی @noyanteb_manely

وبسایت نویان طب مانلی: noyantebmanely.com

جمع‌بندی

دستگاه لیزر موهای زائد ، دستگاه هایفو، دستگاه لاغری و دستگاه کیوسوئیچ از جمله دستگاه‌هایی هستند که وجود آن‌ها در مراکز زیبایی‌یک امر اجباری است. به‌طوری که هر فرد، برای استخدام در کلینیک‌های زیبایی، باید توانایی کار با این وسیله‌ها را داشته باشد.

هر چند ذکر این نکته نیز اهمیت دارد که در کنار‌کار با این دستگاه‌ها، برای استخدام در‌مراکز زیبایی،باید به‌مهارت‌های دیگری‌از جمله روابط اجتماعی بالا، چگونگی عکس‌برداری و فیلم‌برداری و در نهایت تولید محتوا مسلط بود. درست است که این مهارت‌ها یک الزام نیستند، اما به تضمین استخدامی شما کمک زیادی می‌کنند.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه زیبایی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


35 تصویر زمینه دخترانه جدید از عکس های شیک کیوت و با کلاس 2022