بایدن: خواهان تشکیل کشور فلسطین با تضمین امنیت اسرائیل هستیم


بایدن: خواهان تشکیل کشور فلسطین با تضمین امنیت اسرائیل هستیم

رئیس‌جمهور آمریکا همزمان با حمایت‌های تمام‌عیار از اقدامات نظامی اسرائیل در غزه اعلام کرد به دنبال تشکیل کشور فلسطین با تضمین امنیت تل‌آویو است.

بایدن: خواهان تشکیل کشور فلسطین با تضمین امنیت اسرائیل هستیم

به گزارش راهبرد معاصر، رئیس‌جمهور آمریکا همزمان با حمایت‌های تمام‌عیار از اقدامات نظامی رژیم صهیونیستی در غزه و تلاش برای توجیه تلفات گسترده غیرنظامیان، خواستار تمایز قائل شدن رژیم صهیونیستی میان مبارزان حماس و غیرنظامیان فلسطینی شد.

درحالیکه تعداد کشته‌شدگان حملات رژیم صهیونیستی در غزه از ۷ اکتبر به ۲۰۰۰۰ نفر رسیده است؛ بایدن که با «صهیونیست» نامیدن خود به حمایت تمام‌عیار از عملیات رژیم صهیونیستی علیه غزه ادامه داده، حالا می‌گوید رژیم صهیونیستی باید میان حماس و غیرنظامیان فلسطینی تمایز قائل شود و از تل‌آویو خواست تلاش کند تلفات غیرنظامیان را کاهش دهد.

به گزارش تایمز اسرائیل، او در ادامه گفت: «ما درباره آینده سیاسی ملت فلسطین و راهکار دو دولتی با تضمینی برای امنیت اسراییل که به واسطه آن، از صلح و روابط عادی با همسایگان عرب خود بهره‌مند شود، با شرکای اسراییلی و عرب خود در حال مذاکره هستیم.»

بایدن هم‌چنین مدعی شد که یکی از دلایل عملیات «طوفان الاقصی» توسط جنبش مقاومت فلسطین علیه رژیم صهیونیستی این بود که من از نزدیک با سعودی‌ها روی به رسمیت شناختن اسرائیل کار می‌کردم./ باشگاه خبرنگاران

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


پیکر 4 شهید حادثه تروریستی حرم شاهچراغ تحویل پزشکی قانونی شد