برنامه‌های تلویزیون در شب یلدا / بازگشت جناب خان


برنامه‌های تلویزیون در شب یلدا / بازگشت جناب خان

«ایران دوست داشتنی»، «یلدای ایرانی»، «نسیمی‌شو» و بازگشت جناب‌خان از برنامه‌های تلویزیون به مناسبت بلندترین شب سال است.

برنامه‌های تلویزیون در شب یلدا / بازگشت جناب خان

به گزارش راهبرد معاصر؛ ویژه برنامه شب یلدای شبکه یک سیما با عنوان «ایران دوست داشتنی» با اجرای پدرام کریمی ۲۹ و ۳۰ آذرماه از شبکه یک سیما پخش می‌شود.

محمد روح الامین طراحی نشان‌واره این برنامه را برعهده داشته است و محمد معتمدی به عنوان خواننده اولین مهمان این برنامه نیز خواهد بود که همراه با مهدی سیار ترانه‌سرا با مجری برنامه، گپ می‌زنند.

هوشنگ جاوید و قدرت‌الله ایزدی معروف به «آقا رشید»، فریبا متخصص و علی طولایی مهمانان دیگر قسمت اول برنامه «ایران دوست داشتنی» هستند.

در شب دوم پدرام کریمی، میزبان نسیم عرب امیری شاعر طنز پرداز، محیا دهقانی، کاوه خداشناس از بازیگران فصل دوم سریال «مستوران»، حجت‌الاسلام والمسلمین محمد برمایی و علی برزگر خواهد بود.

در ادامه، بهمن محمد زاده شاعر و مرشد محسن میرزا علی نیز به «ایران دوست داشتنی»، می‌آیند.

در ویژه برنامه یلدا، این برنامه به آداب و رسوم اقوام، آیین‌ها و مردم شناسی نقاط مختلف ایران می‌پردازد و گروه‌های موسیقی نواحی مختلفِ ایران، در میان بخش‌های مختلف برنامه، اجرا خواهند داشت.

مقداد مومن نژاد تهیه‌کنندگی این برنامه را برعهده دارد.

برنامه شب اول- چهارشنبه- ۲۹ آذرماه- از ساعت ۲۳ و شب‌چله- پنجشنبه- ۳۰ آذرماه- پس از پخش فصل دوم سریال «مستوران» و حوالی همان ساعت ۲۳ روانه آنتن خانه‌های مردمِایران می‌شود.

شبکه دو سیما با هفت مجری «یلدای ایرانی» را روی آنتن می‌برد.

المیرا شریفی مقدم، علی استادی، مژده لواسانی، حسین رفیعی، وحید رونقی، مصطفی امامی و مجید یحیایی مجریان ویژه دور همی بلندترین شب سال در برنامه یلدای ایرانی هستند.

ویژه برنامه «یلدای ایرانی» با حضور هنرمندان، خوانندگان و افراد تأثیرگذار در حوزه‌های مختلف در فضایی متناسب با این آیین ایرانی روانه آنتن می‌شود. گفتگو‌های مجریان با مهمانان و بخش‌های شاد و متنوع لحظات شیرین و صمیمانه‌ای را در بلندترین شب سال برای مخاطبان این برنامه رقم خواهد زد.

«یلدای ایرانی» که به تهیه کنندگی میثم دانش و امیرعلی آزادی تولید شده است؛ پنجشنبه-۳۰ آذر ماه- حوالی ساعت ۱۸ تا یک بامداد روانه آنتن شبکه دو سیما می‌شود.

«نسیمی‌شو» به تهیه‌کنندگی و اجرای پرهام عمرانی برنامه جدیدی است که با ویژه برنامه شب یلدا از شبکه نسیم پخش می‌شود.

«نسیمی‌شو» با مأموریت معرفی برنامه‌های شبکه نسیم و همچنین تصاویر دیده نشده از این برنامه‌ها به آنتن می‌آید و با دعوت از عوامل برنامه‌ها به آن‌ها بپردازد.

در ویژه برنامه شب یلدا بخش‌های مختلفی برای مخاطبان تدارک دیده شده است و عوامل و مجریان برنامه‌های خوش نمک، بگو بخند، سرنخ، نسیم آوا، نمای رادیو و. حضور دارند.

در شب یلدا برنامه «نسیمی‌شو» مهمانان بسیاری را خواهد داشت که یکی از مهمترین مهمانان می‌توان به حضور جناب خان اشاره کرد.

به فراخور عوامل دعوت شده بخش‌های برنامه هم به همین صورت برای مخاطبان آماده می‌شود، در بخش «پشت صحنه» اتفاقات پشت صحنه برنامه‌ها می‌پردازد، همچنین در بخش «اون ور آب» با اجرای پدرام ابدان با سلبریتی‌های خارجی به روش هوش مصنوعی گفتگو می‌کنند. در بخش «پادرمیونی» عوامل برنامه به همراه هنرمندان سراغ افرادی می‌روند که با هم کدورت دارند و آشتی آن‌ها صورت بگیرد.

در بخش جذاب «استند آپ کمدی»، هانا ستوهی و محمدحسین توسلی افراد برگزیده خنداننده شو حضور دارند.

ویژه برنامه یلدا «نسیمی‌شو» بیش از یکصد دقیقه پنجشنبه و جمعه ساعت ۱۹:۳۰ روی آنتن شبکه نسیم می‌رود. / ایرنا

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


علی‌اف: آذربایجان هرگز به اوکراین سلاح نمی‌دهد