خاطره بازی با شطرنج بازی کردن ساپینتو و گل‌محمدی در ورزشگاه آزادی


خاطره بازی با شطرنج بازی کردن ساپینتو و گل‌محمدی در ورزشگاه آزادی

سال گذشته در بیست‌ونهمین روز آذر ماه دو تیم استقلال و پرسپولیس به مصاف یکدیگر رفتند.

به فاصله ۴۸ ساعت پس از برگزاری فینال جام جهانی ۲۰۲۲ و قهرمانی آرژانتین با لیونل مسی، استقلال و پرسپولیس در ورزشگاه بدون تماشاگر آزادی به مصاف یکدیگر رفتند تا دربی رفت بیست‌ودومین دوره پیکارهای لیگ برتر را برگزار کنند.

این مسابقه در حالی انجام شد که خیلی‌ها آن را به نوعی شطرنج بازی کردن ریکاردو ساپینتو و یحیی گل‌محمدی تلقی می‌کردند و معتقد بودند با توجه به عدم حضور تماشاگران، هر تیمی که در کنار زمین سرمربی با قدرت انتقال مفاهیم تاکتیکی بهتر و بیشتر داشته باشد، پیروز خواهد بود. ابتدا گئورگی گولسیانی دروازه استقلال را در همان نیمه اول گشود اما ارسلان مطهری پیش از پایان نیمه نخست این گل را پاسخ داد. در وقت دوم مسابقه استقلالی‌ها به لطف روزبه چشمی گل دوم را به ثمر رساندند و این برتری تا آخرین دقایق بازی ادامه داشت اما مدافع گرجستانی پرسپولیس دقیقا مانند نیمه اول به کمک آن‌ها شتافت و گل تساوی را به ثمر رساند تا پرسپولیس را از خطر شکست در دربی خلاص کند.

خاطره بازی با شطرنج بازی کردن ساپینتو و گل‌محمدی در ورزشگاه آزادی

بازی با نتیجه ۲ بر ۲ مساوی تمام شد ولی هنوز هم گروهی از هواداران استقلال معتقدند اگر سرمربی پرتغالی این تیم روزبه چشمی را تعویض نمی‌کرد و او را تا پایان مسابقه نگه می‌داشت، شاید نتیجه دیگری رقم می‌خورد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فوتبال داخلی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود آهنگ خاص و بی نظیر اجتماعی سارینا از شاهین نجفی