اولین بارداری موفق به روش آی یو آی در طبس


اولین بارداری موفق به روش آی یو آی در طبس

اولین بارداری موفق به روش آی یو آی در بیمارستان شهید مصطفی خمینی (ره) طبس ثبت شد.

اولین بارداری موفق به روش آی یو آی در طبس

به گزارش راهبرد معاصر؛ عباس زمانی، رئیس شبکه بهداشت و درمان شهرستان طبس امروز به رسانه‌ها اعلام کرد: مرکز ناباروری آفرینش خردادماه سال ۱۴۰۲ با هدف درمان زوج‌های نابارور در راستای منویات و فرمایشات رهبر معظم انقلاب در خصوص جوانی جمعیت آغاز به کار کرد.

وی افزود: تاکنون در این مرکز ۸ مورد موفق بارداری به روش دارویی و یک مورد خانم ۳۵ ساله پس از ۵ سال نازایی ثانویه و به دنبال درمان‌های دارویی ناموفق با توجه به آزمایشات زوجین، داوطلب روش درمانی آی یو آی شد و در اولین مرتبه، این درمان موفقیت آمیز بود.

وی گفت: اقدامات قابل انجام در مرکز ناباروری آفرینش طبس شامل شناسایی زوجین نابارور و تشکیل پرونده برای خانم تحت نظارت متخصص زنان و آقا تحت نظارت متخصص اورولوژی، بررسی علل نازایی خانم و آقا توسط متخصصین زنان و ارولوژی، انجام آزمایشات وسونوگرافی باتعرفه دولتی، انجام روش درمانی آی یو آی و پیگیری وضعیت بیمار تحت درمان است.

رئیس شبکه بهداشت و درمان شهرستان طبس افزود: مرکز درمان ناباروری طبس در روز‌های شنبه و چهارشنبه هر هفته ساعت ۹ تا۱۱ صبح (باتعرفه دولتی) فعال است و متقاضیان می‌توانند جهت دریافت نوبت با شماره تلفن ۳۲۳۸۳۱۱۰ تماس گرفته و یا به صورت حضوری به این مرکز مرجعه کنند. / فارس

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


هیچگاه موز و تخم مرغ را باهم نخورید