مرحله دوم سود سهام عدالت کی واریز می شود ؟ (1402)


مرحله دوم سود سهام عدالت کی واریز می شود ؟ (1402)

مرحله دوم سود سهام عدالت کی واریز می شود ؟ تاریخ واریز مرحله دوم سود سهام عدالت

مرحله دوم سود سهام عدالت کی واریز می شود ؟

مرحله اول سود سهام عدالت ۱۴۰۱ از ۲۳ آذر ماه جاری آغاز شده و تا شب یلدا ادامه دارد، گفت: همچنین مرحله دوم واریز سود سهام عدالت از اواخر اسفند ماه آغاز می‌شود.قاسمی اظهار کرد:در سال ۱۳۸۵ مردم براساس ۱۳ دهک رتبه‌بندی شدند و ۴۹ شرکت حمایت از سهام عدالت را بر عهده دارند.

وی با بیان اینکه ۶۶۷ هزار و ۴۰۹ نفر شامل ۸۴ درصد جمعیت استان سهام‌دار سهام عدالت هستند، افزود:۲۹ درصد به روش مستقیم و ۷۱ درصد به روش غیرمستقیم سهام عدالت خود را مدیریت می‌کنند.

مدیرعامل سرمایه‌گذاری سهام عدالت خراسان جنوبی با تاکید براینکه درحال‌حاضر هیچ‌گونه سامانه‌ای برای ثبت نام سهام عدالت باز نیست، گفت:سهام خراسان جنوبی به عنوان نخستین استان با نماد "وِس خراج" وارد بورس شده است.

قاسمی عنوان کرد:مرحله اول سود سهام عدالت ۱۴۰۱ از ۲۳ آذر ماه جاری آغاز شده و تا شب یلدا ادامه دارد، گفت:همچنین مرحله دوم واریز سود سهام عدالت از اواخر اسفند ماه آغاز می‌شود.

وی بیان کرد:در این مرحله دارندگان سبد سهام عدالت چهار میلیون و ۹۲۰ هزار ریالی، مبلغ ۶ میلیون و ۸۱۰ هزار ریال، سهام پنج میلیون و ۳۲۰ هزار ریالی، مبلغ هفت میلیون و ۳۶۰ هزار ریال و سبد سهام ۱۰ میلیون ریالی، ۱۳ میلیون و ۸۵۰ هزار ریال سود دریافت خواهند کرد.

تاریخ واریز مرحله دوم سود سهام عدالت 1402

مرحله دوم واریز سود سهام عدالت از اواخر اسفند ماه آغاز می‌شود.

اگر سود سهام عدالت واریز نشد چه کنیم؟

وی همچنین درباره افرادی که تا کنون سود سهام عدالت دریافت نکردند و آیا سود آنها برای سال‌های گذشته باطل و سوخت شده، گفت: قطعا کسانی که در سامانه سهام عدالت و سجام ثبت نام کردند و شماره حساب کردند سود سنوات گذشته برای افراد واریز شده و اگر فردی در این دو سامانه ثبت نام نکرده و سود سهام عدالت را دریافت نکرده و بخواهد امروز ثبت نام کند، سود آن از سال ٩٨ و به صورت یکجا واریز خواهد شد و سود افراد سوخت نشده، محفوظ است و به محض ثبت نام واریز می‌شود.

شرکت سپرده‌گذاری مرکزی اوراق بهادار، بیش از یک میلیون سهامدار سهام عدالت همچنان با مشکل شبای بانکی معتبر روبه‌رو هستند که این افراد می‌توانند با ثبت نام در سامانه جامع اطلاعات مشتریان (Sejam.ir) یا درج شماره شبای معتبر خود در سایت سهام عدالت (Sahamedalat.ir) در فرآیند دریافت سود سهام خود قرار گیرند.

سهام عدالت جاماندگان

درباره سهام عدالت جاماندگان نیز سال گذشته حدود ۳.۵ میلون نفر به عنوان جاماندگان سهام عدالت شناسایی شدند و قرار بود به هرکدام از این افراد مبلغ ۱۰ میلیون تومان سهام عدالت اختصاص پیدا کند. اما رئیس سابق سازمان خصوصی‌سازی اعلام کرد که تحقق این موضوع به ۳۵ هزار میلیارد تومان منابع نیاز دارد که چنین منابعی فعلا موجود نیست. اواسط شهریور امسال هم احسان خاندوزی ـ وزیر اقتصاد - اظهار کرد که مراحل تصویب و تخصیص سهام عدالت به جاماندگان باید از طریق هیات دولت طی شود.



روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته

عکس/ عینک قرمز هانیه توسلی در مراسم مرحوم زری خوشکام سوژه شد